بافت موی مکزیکی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت موی مکزیکی

بافت موی مکزیکی

این نوع بافت مو یکی از مدل های آرایش مو است که در نقاط کشورهای مختلف جهان بسیار رواج پیدا کرده است. و در بسیاری از مراسم های عروسی و تولد آرایش مو به این طرز مدل یا ترکیب آن با انواع مدا های شینیون مو هستیم. این مدل‌ها با اسم هایی مثل بافت مو مکزیکی، هلندی، فرانسوی، بوکسوری و موارد زیاد دیگر شناخته می‌شوند.

بافتن موها  در جاهای زیادی و مناطق مختلفی از کشور های مختلف  مورد استفاده قرار می گیرد. به صورتی که هر کشور یا موقعیت جغرافیایی مدل‌های مخصوص به خودشان را دارند.

برای مثال در مصر باستان، چند دسته مو از کنار و بالای گوش بافته می‌شد و در بین موها  از انواع مهره‌های شیشه‌ای و طلایی استفاده می‌کنند. این در صورتی است که مدلی که چینی‌ها یا سرخپوستان از آن استفاده می‌کردند کاملا متفاوت بوده است.

بافت مو مکزیکی که اسم دیگر آن بافت مو کف سر  می‌باشد از نمونه مدل‌های زیبایی است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله  می‌خواهیم به آموزش بافت مو مکزیکی روی موهای طبیعی کوتاه یا بلند و بافت مکزیکی با موی اضافه بپردازیم. پس حتما با ما همراه باشید.

 

ایجاد تنوع در مدل‌های این بافت ها مانند بافت مکزیکی رنگی باعث جذابیت آن در بین مردم مختلف شده است. و این بافت مخصوص ی‌ک نوع مو نمی باشد و شما میتوانید چه با موی کوتاه چه با موی بلند این کار را انجام بدهید. به صورتی که بافت مکزیکی موی کوتاه نیز به اندازه موی بلند امروز در همه جا رواج پیدا کرده است.

این نوع بافت دارای مدل های زیادی می باشد. در دنیای امروزه  مدل‌هایی مانند بافت کف سری و چهل گیس از مدل‌های پرطرفدار این نوع باف است.

بافت مکزیکی یکی از این نوع بافت هایی است که در اکثر مواقع با نام بافت کف سری شناخته می‌شود در این دسته‌بندی قرار دارد.

در بافت مکزیکی کف سری، موهای شما به قسمت های مختلفی تقسیم می‌شود. بعد با روش خاصی  بافته می‌شود به صورتی که در کف سر کاملا محکم شود. شما می‌توانید با بافتن موها به این مدل تا مدت‌ها آن را بدون تغییر دادن داشته باشید. دلیل این امر نیز به نوع بافت و گره‌های آن برمی‌گردد که در این مدل بسیار ظریف می‌باشد. به همین خاطر حتی تا یک هفته با وجود شستن موها ممکن است بافت مو خراب نشود.

تنوع در مدل‌های این تکنیک مانند بافت مکزیکی رنگی سبب محبوبیت آن در بین اقشار مختلف شده است. همچنین قد موهای نمی‌تواند شما را در اجرا کردن این مدل محدود کند. به طوری‌که بافت مکزیکی موی کوتاه نیز به اندازه موی بلند رواج دارد.

مراحل بافت مکزیکی در موی طبیعی

همه  می‌توانند به راحتی این بافت را در منزل برای خودشان انجام دهند. اما این اتفاق در صورتی قشنگ می باشد  که تمام مراحل بافت مو مکزیکی را به خوبی یاد بگیرید. اما اگر تا به حال بافت‌های مدل‌دار مو را تجربه نکرده‌اید باید بیشتر حوصله کنید و از فیلم های آموزشی استفاده کنید.

حتما سعی کنید تا جایی که می توانید قبل از شروع کار موهای خود را به خوبی بشویید. زیرا امکان دارد که تا چند روز نخواهید موهای خودتان را باز کنید. به همین دلیل سعی کنید ساقه موهای خود را تمیز کنید. البته می‌توانید در این مدت حمام کنید و این کار هیچ آسیبی به بافت موها نمی‌رساند اما امکان دارد تمام ساقه موهابه خوبی تمیز نشود.

اگر موهای شما بسیار حجم دار می باشد بهتر است در هنگام شروع بافت، موهایتان کمی نم‌دار باشد. بعد موهایتان را شانه بزنید. در این حال می‌توانید موهای خود را بهتر کنترل کنید. می‌توانید در هنگام بافتن موهایتان از آب و نرم‌کننده استفاده کنید تا از حالت خشکی در بیاید. در این حالت می‌توانید موها را به خوبی شانه بزنید و به راحتی ببافید.

روش بافت مو

اول از همه موهایتان را به قسمت های کوچک تبدیل کنید و هر کدام را با کش شل ببندید تا بعدا خواستین باز کنید راحت باشید. بعد یکی از آن دسته ها را باز کرده و از کف سر شروع به بافتن کنید. بافتن این مدل کار راحتی است و مانند بافت ساده است فقط باید کمی دقیق و منظم آن را انجام بدهید. برای بقیه دسته هایی از مو که جدا کرده اید هم همین کار را انجام بدهید در آخر می‌توانید آنها را با کش های ریز محکم ببندید تا باز نشود و برای زیبا تر جلوه دادن آن از مهره های رنگی مابین بافت ها استفاده کنید.

بمنظور بافت موی مکزیکی میتوانید در دوره های اموزش بافت مو عریس شرکت نمایید .

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت موی مکزیکی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری