ماندگاری بافت مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ماندگاری بافت مو

ماندگاری بافت مو

ماندگاری انواع روش های زیبایی که افراد مختلف آن ها را برای زیبایی و جذابیت خود انجام می دهند بستگی به نوع انجام دادن و شخصی که این روش ها را برای افراد مختلف انجام می دهد کیفیت محصولی که برای انجام روش استفاده می شود و همچنین مراقبت های قبل و بعد این روش ها ماندگاری آن را مشخص می کنند. با این حال بافت مو نیز این گونه است اگر برای بافت موی خود وقت نگذارید در انتهای ماندگاری کمتری را شاهد خواهید بود. اگر تخصص کافی برای انجام بافت مو ندارید بهتر است نزد افراد متخصص برای انجام بافت مو بروید و اقدام به بافت مو بکنید . نکته ایی در اینجا ذکر می شود اگر می خواهید کار بافت موی شما با کیفیت خوب و عالی به انجام برسد بهتر است قبل از انجام کار راجبع آرایشگر مربوطه خود اطلاعات کافی را داشته باشید و نمونه کارهای او را دیدن کنید تا رضایت شما در آخر کار جلب کند. همچنین روش های مراقبتی قبل از بافت مو مانند صاف کردن موهای فر و یا حالت دار استفاده از مواد صاف کننده مانند ماسک مو و یا ژل مو برای ماندگاری بافت مو بسیار پیشنهاد می شود. همچنین اگر قصد دارید که ماندگاری بافت موی خود را با حداکثر برسانید بهتر است بعد از بافت مو به حمام نروید و آب به موهای خود نزنید در این صورت ممکن است بافت موی شما شل و نا مرتب شود و نظم اولیه بافت موی شما از بین برود. بعد از بافتن موها از فعالیت های سنگین و شدید که موجب عرق کردن در سر و موهای شما می شود بپرهیزید تا ماندگاری بافت موی شما بالا رود و بتوانید از بافت موی خود در مدت زیاد استفاده کنید. یکی دیگر از عواملی که در ماندگاری بافت مو بسیار پیشنهاد می شود سیع کنید بافت موی شما نه خیلی سفت و نه خیلی شل باشد تا بتوانید به راحتی آن را روی موهای خود تحمل کنید اگر خیلی شل باشد به راحتی قابل باز شدن است و اگر خیلی سفت باشد ممکن است به ناحیه سر و موهای افراد فشار زیادی وارد شود و نتوانند بافت مو را برای مدت زمان طولانی روی سر خود تحمل کنند. نکته دیگر که افراد برای ماندگاری بافت موی خود باید رعایت کنند این است که اگر قسمتی از موهای آن ها بافته شده است بهتر است موقع خوابیدن روی قسمتی که بافته نشده است بخوابند تا بافت موی افراد خراب نشود.

عواملی که باعث بهم ریختگی و نامرتب شدن بافت مو می شود

برخی از عوامل مانند حمام رفتن افراد بعد از بافتن موهای خود و یا صاف نکردن موهای فر و یا حالت دار در این موارد استفاده نکردن از مواد های صاف کننده نیز باید ذکر شود اگر این دسته از افراد این عوامل را رعایت نکنند بافت موی آن ها ماندگاری چندانی نخواهد داشته و می تواند به راحتی بهم بخورد. اگر در جلوی سر خود از مو ریزه های زیادی برخوردار هستید از ژل مو و یا ماسک مو که خاصیت صاف کنندگی دارد در جلوی سر خود نیز استفاده کنید تا بافت مو جذابیت نهایی خود را نشان دهد. برخی عوامل مانند قرار گرفتن در فضای گرم که موجب عرق کردن زیاد در افراد می شود همچنین فعالیت های سنگین که موجب عرق کردن زیاد در افراد می شود می تواند باعث ماندگاری کمتر بافت مو شود.

به چه افراد برای بافت مو اقدام کنیم؟

ابتدا برای بافتن موهای خود مدل مورد نظر را انتخاب کرده اگر تخصص خاصی در این زمینه ندارید سیع کنید نزد افرادی که ماهر و متخصص هستند بروید تا نتیجه خوبی را شاهد باشید. همچنین فرد ماهر در زمینه بافت مو باید از ظرافت و نظم خاصی برخوردار باشد تا بتواند بافت موی شما را نیز با ظرافت و نظم خوبی در بی آورد و ماندگاری آن را نیز بیشتر سازد. بهتر است قبل از انجام بافت مو نزد این افراد از مدل های قبلی بافت موهای آن ها دیدن کنید تا از کیفیت کار آن ها مطمعن شوید.افراد ماهر در این زمینه از همه مدل های بافت موهای متفاوت با خبر هستند و می تواند هر مدلی که شما بخواهید با همه جزئیات و اطلاعات کامل برای شما ذکر کنند و به شما مشاوره کافی را دهند تا بتوانید مدل خود را به خوبی انتخاب و بعد آن را به انجام برسانید و از نتیجه خوب با زیبایی و جذابیت کافی برخوردار باشید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : ماندگاری بافت مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری