طراحی ناخن چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

طراحی ناخن چیست؟

طراحی ناخن چیست

طراحی ناخن در واقع همان نقاشی بر روی ناخن است که به زیباتر نشان دادن ناخن ها کمک می‌کند. که برای تزئین ناخن  ، تقویت و زیبا سازی ناخن ها انجام میشود.

فردی که طراحی ناخن انجام می دهد باید در کار خود بسیار وارد باشد و بتواند اثر هنری زیبایی بر روی ناخن ها ایجاد کند و فرد ناخن کار باید دائما در حال ایده پردازی باشد تا در این حرفه نقاشی و طراحی موفق باشد.

در واقع باید گفت طراحی ناخن یک نوع اثر هنری به حساب  می آید و هنری که معمولا بعد از مانیکور و پدیکور بر روی ناخن های دست و یا ناخن های پا انجام شود.

در کاشت ناخن با اضافه بر دوام و ماندگاری کاشت ، طراحی ناخن از اهمیت بالاتری برخوردار است که هر ناخن کار با طراحی و زیبا بودن کاشت ، باعث می شود که در کار خود حرفه ای شود و مشتری های زیادی داشته باشد.

مانیکور و پدیکور یکی از روش های زیبایی است که پاک سازی ناخن را انجام می دهد که ظاهر ناخن را بسیار قشنگ و زیبا می کنند. در این روش ها پوست اضافه ای که در کنار ناخن ها می باشد را که کوتیکول نام دارد حذف می کنند.

تاریخچه ی دقیق توجه به ظاهر و زیبایی ناخن در جهان مشخص نیست، زیرا به نظر می رسد از سالیان دور همزمان در نقاط مختلف جهان وجود داشته است.

زیبایی ناخن در مصر

در مصر باستان از 5000 تا 3000 سال قبل از میلاد مسیح، دختران و زنان آن دوره ناخن های خود را با استفاده از حنا رنگ می کردند. که این کار نشان دهنده‌ی وضعیت مالی و اجتماعی‌شان را نشان می‌داد  و این کار برای جلب توجه و خودنمایی در مقابل دیگران بوده است. زنان رده های پایین تر آن دوره از کچ ها و پودرهایی با که با رنگ های خنثی برای این‌کار استفاده می کردند، درصورتی که طبقە‌ی بالا صاحب رنگ های روشن بودند.

زیبایی ناخن در بابل باستان

در شهربابل، 3200 سال قبل از میلاد، فقط مردان آن دوره ناخن های خود را با کفی سیاه و سبز، که از لوازم آرایشی دوران باستان به حساب می آمد می پوشاندند.

و سربازان بابلی زمانی که برای جنگ آماده می شدند زمان و ساعت هایی را با رسیدگی به ناخن ها و موهایشان وقت می گذاشتن. به همان دلیل که در مصر باستان، رنگ ناخن نشان دهنده موقعیت اجتماعی افراد آن دوره بود، در بال هم نیز با این رنگهای موقعیت اجتماعی افراد مورد توجه قرار می گرفت. رنگ های سیاه و سفید برای اشراف زادگان کسانی که موقیت مالی خوبی داشتند و سبز برای مردانی از طبقه عادی جامعه بودند در نظر گرفته شده بود.

این دوره در راستای  سالیان طولانی تغییرات زیادی کرده است و طراحی ناخن یا دیزاین ناخن در همه جاهای دنیا بین خانم ها طرف داران فراوانی دارد.

در روش های مختلف طراحی ناخن ، با استفاده از لاک ناخن ، ترکیب رنگ های مختلف به دست می آوردند و با استفاده از ابزاری کوچک و زیبا برای زیباتر نشان دادن ناخن ها استفاده می شود.

این روزها طراحی ناخن  به طور روش و تکنیک حرفه ای در میان خدمات ناخن تبدیل شده است.

انواع روش طراحی ناخن

همه خانم ها امروزه عاشق این هستند که ناخن های زیبا و تمیزی داشته باشند و طراحی بر روی ناخن امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و برای تنوع از رنگ ناخن های کلاسیک و یک دست به سمت طراحی روی ناخن رفته اند.

که از انواع آن می‌توان به نقاشی با یک برس،مهر زنی، تکنیک طراحی ناخن‌ و ضربه زدن اشاره کرد.

نقاشی با یک برس

این روش مانند هر نوع نقاشی دیگری است که در آن می توانید از برس ها با تنوع بالایی  استفاده کنید . در این روش از برس هایی که  موهای مصنوعی دارند استفاده می کنند. با استفاده از این  این برس ها می توانید هر طرح دلخواهی را که میخواید بر روی ناخن هایتان ترسیم کنید . با این روش ، برای حرفه ای شدن در طراحی و ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات طراحی ناخن ، باید در طول روز به تمرین بپردازید تا مهارت بالایی  پیدا کنید . در طراحی ناخن با برس انواع مختلفی برس وجود دارد ، برای مثال ، برس زاویه دار ، مسطح ، برس خطی ، نقطه چین و غیره که می تواند برای طراحی انواع مختلف الگوهای زیبا روی ناخن ها استفاده شود

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : طراحی ناخن چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری