انواع روش های کاشت ناخن چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

انواع روش های کاشت ناخن چیست؟

انواع روش های کاشت ناخن

کاشت ناخن روشی است که لایه ایی روی ناخن های اصلی فرد قرار می گیرد و این لایه می تواند از خود ناخن فرد باشد و یا مواد اضافه باشد برخی از افراد دارای ناخن های نازکی هستند که علاقه ایی به کاشت ناخن نیز ندارند این افراد می توانند برای ناخن های خود ژلیش انجام بدهند. کاشت ناخن مراحلی دارد که توسط آرایشگر مربوطه طی می شود و بعد از مواد گذاری روی ناخن های اصلی فرد آرایشگر با استفاده از لاک های گوناگون که این لاک ها و طرح ها مطابق سلیقه افراد انتخاب می شود افراد مختلف می توانند برای تعیین کردن مدل کاشت ناخن خود از قبل درباره مدل های اطلاعات کافی را بررسی کنند‌ روش لاک گذاری روی ناخن های می تواند با استفاده از لاک های مختلف و یا دستگاه های مخصوص لاک ناخن انجام شود همچنین می توان از لاک ناخن با برندهای مختلف استفاده کرد و در آخر کار نتیجه نهایی را مشاهده کرد. آرایشگر ناخن نیز باید از سطح کافی و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد تا بتواند کار کاشت ناخن را به صورت تمیز و منظم و بدون نقص در بی آورد. برای اقدام به کاشت ناخن حتما قبل از انجام این عمل درباره انواع مختلف آن و مدل انتخابی خود اطلاعات کافی را کسب کنید انواع روش های کاشت ناخن مانند ژلیش کاشت ناخن در انواع طرح های مختلف مانند مربع دایره لوزی و… وجود دارد این شکل های طبق ناخن های اصلی فرد و سلیقه افراد مختلف انتخاب و قابل انجام می باشد. برخی از افراد به دلیل داشتن ناخن های نازک می توانند به جای کاشت ناخن از ژلیش ناخن استفاده کنند. در این روش از لاک ژل به عنوان مواد روی ناخن های استفاده می شود و ناخن های خود فرد در این زمینه نقش مهمی دارد همه زیبایی این روش به ناخن های خود فرد بستگی دارد اگر بلند باشد که می تواند از لاک ژل روی ناخن ها استفاده کند. روش کاشت ناخن که آرایشگر از مواد مخصوص کاشت ناخن روی ناخن های طبیعی فرد استفاده می کند ک با صاف کردن سطح ناخن و سوهان کشی ناخن ها مواد گذاری می کنند و بعد از خشک شدن مواد و صاف کردن سطح مواد می تواند از لاک استفاده کند لاک هایی که در طرح و مدل های مختلف وجود دارد این طرح و مدل ها نیز طبق سلیقه مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

معایب کاشت ناخن

کاشت ناخن نیز معایبی مانند روش های دیگر به همراه دارد که برای افرادی که قصد کاشت ناخن را دارند پیشنهاد می شود قبل از انجام دادن کاشت ناخن درباره معایب کاشت ناخن مطالعه کامل را داشته باشند تا بعد از کاشت ناخن دچار ضرر و زیان های غیر قابل جبران نشوند زیرا ناخن عضو مهمی از انگشت است و اگر این موارد رعایت نشود باعث بروز بیماری های مختلف مانند قارچ پوستی و… می شوند. اگر مواد گذاری در دراز مدت استفاده شود و عمل کاشت ناخن به صورت متعدد و دراز مدت روی انگشت های افراد مختلف استفاده شود ممکن است ناخن های طبیعی فرد که در حال رشد کردن هستند آسیب های مختلف را ببینند و ضرر و زیان های زیادی به ناخن های طبیعی فرد وارد شود با صحبت کردن با افرادی که عمل کاشت ناخن را انجام داده اند صحبت کنید متوجه می شوید که بعد از ریمو کردن کاشت ناخن ضرر های زیادی به ناخن های طبیعی افراد وارد شده است و ماه ها زمان می برد که ناخن های افراد ترمیم شوند و دوباره به حالت اولیه خود برگردند.

نکاتی درباره کاشت ناخن

حتما قبل از انجام کاشت ناخن درباره مدل انتخابی خود تحقیق کنید تا از نوع مدل آن مطمعن شوید همچنین درباره آرایشگری که به او برای کاشت ناخن مراجعه می کنید نیز اطلاعات کافی را کسب کنید و از مدل های قبلی کاشت ناخنی که آرایشگر مورد نظر شما انجام داده است دیدن کنید از بهداشت مکانی که برای کاشت ناخن انتخاب کرده اید مطمعن شوید و درباره برند مواد استفاده شده برای کاشت ناخن نیز اطلاعات کافی را داشته باشید اگر شما نیز زمینه حساسیت و بیماری های پوستی دارید حتما قبل از مراجعه کردن به آرایشگر کاشت ناخن از برند مواد کاشت ناخن و سطح کیفیت و اعتبار برند استفاده شده مطمعن شوید زیرا در برخی از مواقع ممکن است مواد های کاشت ناخن باعث بروز حساسیت و بیماری های پوستی مانند قارچ پوستی در برخی از افراد شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : انواع روش های کاشت ناخن چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری