مزایا کاشت ناخن چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مزایا کاشت ناخن چیست؟

مزایا کاشت ناخن

[kkstarratings]

امروزه همه برای زیباتر نشان دادن ناخن هایشان از کاشت ناخن استفاده می‌کنند که در همه کشور ها بسیار رواج پیدا کرده است. و دلایل مختلفی برای این کار وجود دارند که علاوه بر جلوه زیبایی از آن استفاده می‌کنند مثلا بعضی ها برای آنکه رشد ناخن ندارند یا اینکه دائما در حال کندن ناخن هايشان هستند از کاشت ناخن استفاده می‌کنند. قالب طراحی کاشت ناخن و استفاده از این ناخن ها برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیفی دارند بهترین روش است و مخصوصا برای کسانی که عادت دارند ناخن هایشان را بجوند بسیار مناسب است زیرا با این کار از جویدن ناخن ها جلوگیری می‌کنند. که کاشت ناخن در طرح های مختلف و سایز های مختلفی انجام می شود و هرکار برای دست هایی مناسب است تا زیبایی دست را چندین برابر نشان بدهد. و برای این کار باید ابزاری که برای کاشت استفاده می‌کنید را کاملا بشناسید و حتما در آرایشگاه هایی برای کار کاشت ناخن بروید که در این کار حرفه ای باشند ک آسیب به دست و ناخن هایتان وارد نکنند. اگر مواد را بیشتر از حد استاندارد استفاده باعث عفونت ناخن ها می شود.

برای کاشت ناخن چه مواردی راباید انجام بدهیم؟

تاجایی که می‌توانید از کاشت برای ناخن هایتان استفاده نکنید مگر اینکه مجبور به این کار باشید. برای مثال کسانی که ناخن هایشان عیب دارد یا بسیار ضعیف است یا به صورت ژنتیک ایراد دارد و ظاهر مناسبی ندارند. البته برای این افراد هم در صورتی توصیه می‌شود که تمام نکات ایمنی را رعایت و بعد از امتحان آن هم نتیجه ندیده باشند این کار توصیه می‌شود.

کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست

این نوع کاشت برای کسانی که ناخن های یک دست و پراکنده دارند مناسب نیستند و توصیه نمی شود. به دلیل نوع قالبی بودن این نوع باید حتما تمام ناخن های دو تا دست به یک شکل باشد پس اگ ناخن های دو دستتان به یک شکل و مرتب نمی باشد این کاشت توصیه نمی‌شود چون کار تمیزی تحویل شما داده نمی‌شود. زیرا به دلیل ضخیم بود کاشت ناخن باعث می‌شود حالت طبیعی که دارد خارج می‌شود. این کار را باید روی انگشتان استاندارد کار کرد. بخاطر ضخامت که این کار دارد دلیل هوا گرفتن ناخن ها زیاد است. ماندگاری کمتری دارد و نسبت به بقیه کاشت ها مواد بیشتری مصرف می‌کند.

کاشت ناخن به چه کسانی اصلا توصیه نمی‌شود

برای کسانی که بیماری عفونتی و قارچی دارند کاشت ناخن اصلا توصیه نمی‌شود چون این کار باعث بیشتر شدن نوع عفونت فرد می‌شود. افرادی دیگری هم هستند که سیستم دفاعی بدنشون ضعیف هست و چون خودشان مستعد تمام بیماری های ناخن هستند با کاشت ناخن بیماری را بیشتر می‌کنند.

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری یکی از زیباترین و مقاوم ترین رتبه ی اول را به  خودش اختصاص داده است. در کاشت پودری همان اول از ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن میچسبانند. و به اندازی ای خود فرد دوست دارد کوتاه می‌کنند. و بعد از مرحله استفاده از ضد قارچ شروع به زدن مواد کاشت بر روی ناخن ها می‌کنند. و بعد از تمام شدن این کار ناخن ها نیاز به سوهان کشی دقیق و مرتب دارد و برای همین کسانی که بی حوصله هستند این نوع کاشت اصلا توصیه نمی شود چون وقت زیادی از شما را می‌گیرد.

کاشت ناخن پودری به چه کسانی توسیه نمی شود

این نوع کاشت زمان زیادی از شما می‌گیرد و هر باری که برای ترمیم می‌روید حدود یک ساعت تا یک ساعت نیم وقت شمارا می‌گیرد. و هر یک از انگشتان دستتان جداگانه با حوصله باید سوهان کشی بشود به همین دلایل اگر شما فردی کم حوصله هستید یا وقت کافی ندارید این نوع کاشت به شما توصیه نمی شود.

کاشت ناخن در چه صورتی خطرناک است؟

در دید کلی مشکلی وجود ندارد اما ناخن های انگشتان پا به دلیل آنکه در طول روز در کفش و محیط بسته قرار دارند. قطعا آسیب پذیر تر هستند. رعایت کردن کاشت ناخن های پا از کاشت ناخن دست دشوار تر است که بخاطر همین کاشت ناخن های پا به کسانی که شاغل هستند ک بیشتر طول روز در کفش پاهایشان قرار دارد توصیه نمی‌شود.

نکاتی که بعد از کاشت باید انجام بدهید

با وسایل آلوده برخورد نداشته باشید. و تمام حواستان باشد تا ضربه ای به ناخن هایتان وارد نشود تا باعث شکستن ناخن ها نشود و در صورت استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید.

کاشت ناخن پودری به چه کسانی توسیه نمی شود

این نوع کاشت زمان زیادی از شما می‌گیرد و هر باری که برای ترمیم می‌روید حدود یک ساعت تا یک ساعت نیم وقت شمارا می‌گیرد. و هر یک از انگشتان دستتان جداگانه با حوصله باید سوهان کشی بشود به همین دلایل اگر شما فردی کم حوصله هستید یا وقت کافی ندارید این نوع کاشت به شما توصیه نمی شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مزایا کاشت ناخن چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری