معایب کاشت ناخن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

معایب کاشت ناخن

معایب کاشت ناخن

[kkstarratings]

کاشت ناخن مانند همه روش های دیگر دارای معایب و مزایای گوناگون است. گاهی این معایب جبران پذیر است اما گاه غیر قابل جبران است. در این مقاله با برخی از معایب کاشت ناخن آشنا می شوید. به افرادی که برای کاشت ناخن می خواهند اقدام کنند بهتر است این موارد را در نظر بگیرند تا با معایب آن نیز آشنا بشوند. برخی از این معایب مانند وقتی که فرد برای کاشت ناخن اقدام می کند و مواد های موجود روی ناخن های طبیعی قرار بگیرد و ناخن های طبیعی رشد می کنند و این مواد موجود مانع رشد طبیعی ناخن های فرد می شوند و آسیب های زیادی را به ناخن فرد وارد می کند. و اگر ناخن ها آسیب ببینند ماه ها زمان می برد که دوباره ترمیم شود و به حالت طبیعی خود برگردد. اگر در این مدت از مواد ترمیمی خوب استفاده شود ممکن در زمان کمتری ترمیم شود. تغییر رنگ اصلی ناخن های نیز می تواند یکی از عوارض کاشت ناخن است زیرا به دلیل قرار گرفتن مواد روی ناخن های طبیعی فرد باعث می شود که رنگ طبیعی ناخن فرد تغییر کند. یکی دیگر عوارض کاشت ناخن که در اغلب افراد بروز پیدا می کند التهاب هایی دور ناخن های فرد رخ می دهد این التهاب ها ممکن است از ابزار استفاده شده و یا مواد هایی که از آن ها برای کاشت ناخن استفاده می شود رخ دهد و در افراد مختلف زمان لازم است تا این التهاب ها ترمیم شوند و به حالت اولیه خود برگردد. یکی از رایج ترین عوارض کاشت ناخن که در اکثر افراد رخ می دهد عفونت های قارچی است در این موارد ممکن است سطح بهداشت کار پایین بوده باشد و باعث بروز عفونت های قارچی در افراد شود در این موارد حتما با افراد متخصص مشورت کنید تا در صورت وجود داشتن دارو و یا پماد به شما پیشنهاد کنند تا زمان ترمیم عفونت های قارچی را به حداقل برسانید. همچنین اگزمای تماسی که یکی دیگر از معایب کاشت ناخن محسوب می شود نیز مانند عفونت های قارچی به عوامل بهداشتی و سطح بهداشت کاشت ناخن مربوط می شود قطعا اگر در حین کار از سطح بهداشت کافی برخوردار نباشد ممکن است باعث بروز بیماری های مختلف در افراد شود. شل شدن ناخن های بعد از کاشت ناخن یکی دیگر از معایب کاشت ناخن می باشد در این صورت به دلیل وجود طولانی مدت مواد کاشت ناخن روی ناخن های طبیعی فرد می تواند ناخن های اصلی را تضعیف کند و آن ها را شل کند. وجود داشتن طولانی مدت مواد کاشت ناخن روی ناخن های طبیعی فرد باعث ترک خوردگی ناخن های طبیعی می شود ممکن است بعد از ریمو کردن ناخن های کاشت شده به دلیل اینکه ناخن های طبیعی حالت اولیه خود را از دست داده اند و تضعیف شده اند ترک و شکاف هایی روی ناخن ها اتفاق بی افتد.

توصیه های کاشت ناخن

پیشنهاد می شود اگر با مواد کثیف کار می کنید بعد از انجام کار فورا ناخن های خود را تمیز کنید یکی از نکاتی که بسیار از افراد این کار را انجام می دهند ناخن های خود را به دو جهت های مختلف سوهان می کشند این کار باعث می شود که ناخن های افراد تضعیف و شکننده شوند و به راحتی قابل شکسته شدن باشند. برای ترمیم و سفت شدن ناخن های خود از مواد غذایی سرشار از سیلیکون و سولفور استفاده کنید این مواد غذایی به ترمیم شدن ناخن های طبیعی فرد کمک زیادی می کند. استفاده کردن از قرص و مکمل های ترمیم کننده ناخن مانند بیوتین نیز به افراد مختلفی که ناخن های آسیب دیده و یا نازک یا شکننده دارند پیشنهاد می شود و می توانند برای ترمیم ناخن های طبیعی خود از بیوتین استفاده کنند. همچینین نوشیدن آب در طول روز و وجود داشتن به اندازه آب در بدن انسان باعث استحکان ناخن های طبیعی فرد شده است.

نکته

اگر می خواهید اقدام به کاشت ناخن را انجام بدهید حتما به فردی که صلاحیت انجام کاشت ناخن را دارد مراجعه کنید تا آسیب های مختلفی به ناخن های شما وارد نشود و کار کاشت ناخن شما به خوبی انجام شود برای این کار می توانید قبل از مراجعه به آرایشگر مربوطه کاشت ناخن درباره او تحقیق کنید و از سطح کار و کیفیت و مهارت و کارایی فرد مطمعن شوید بدانید که ناخن یکی از عضو اصلی انگشت ها می باشد پس راه درستی را برای کاشت انتخاب کنید که کمترین عوارض و ضرر و زیان را بر روی ناخن های طبیعی شما به حا بگذارد زیرا در برخی موارد ممکن است به راحتی قابل ترمیم نباشد و مدت های زمان ببرد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : معایب کاشت ناخن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری