ابزار کاشت ناخن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ابزار کاشت ناخن

ابزار کاشت ناخن

[kkstarratings]

مانند همه روش های دیگر که برای انجام کار نیاز به ابزار های مخصوص دارند کاشت ناخن نیز نیاز به ابزار مخصوص خود دارد. برای افرادی که می خواهند خودشان کاشت ناخن انجام بدهند بسیار مهم است که ابزار را بشناسند و بدانند که چگونه باید از ابزار مورد نظر استفاده کرد. همچنین فرد متخصص باید طرز استفاده صحیح از وسایل را بداند تا بتواند به خوبی از وسایل مورد نظر برای کاشت ناخن استفاده کند در ادامه با ما همراه باشید تا ابزار های مخصوص کاشت ناخن را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز علاقه مند به کاشت ناخن هستید حتما ادامه مقاله را دنبال کنید و از آن در زمینه کار کاشت ناخن بهره مند شوید.

ابزار های مختلف کاشت ناخن

یکی از اصلی ترین ابزار های کاشت ناخن سوهان برقی است این سوهات باید با کیفیت خوب استفاده شود تا ماندگاری بیشتری را نیز داشته باشد از سوهان برقی برای صاف کردن سطح ناخن های طبیعی فرد و یا شکل دادن و صاف کردن مواد کاشت ناخن استفاده می شود. ویژگی های سوهان برقی که در هنگام خرید بزار باید در نظر داشته باشیم مانند دو موتور بودن سوهان برقی در این موارد سوهان برقی از ظرفیت بیشتری برخوردار می شود و قطعا کیفیت بهتری نیز دارد یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در خرید سوهان برقی در نظر داشت گارانتی داشتن ابزار موجود است آیا در صورت وجود نقص و خرابی فروشنده ابزار را از ما قبول می کند و یا سوهان برقی را تعمیر یا تعویض می کند؟ تهیه کردن سوهان برقی با دسته سبک به افراد کمک زیادی می کند زیرا استفاده متدوام از سوهانی که سنگین است باعث خستگی افراد ک پایین آمدن کیفیت کاری افراد می شود در این موارد پیشنهاد می شود به جای استفاده از سوهان برقی هایی که دارای وزن سنگین و بدنه سنگین هستند از سوهان برقی با جنس سبک و بدنه سبک استفاده کنید تا کیفیت کار شما ماندگاری باشد. نکاتی که در باره نگه داری سوهان برقی وجود دارد و به ماندگاری سوهان برقی کمک زیادی می کند این موارد است: سوهان برقی خود را برای ماندگاری بیشتر به صورت سالیانه سرویس کنید و مطمعن شوید که نقصی در دستگاه شما وجود ندارد این کار باعث ماندگاری بیشتر می شود. وقتی که دستگاه شما روشن است سر سوهان خود را تعویض نکنید ابتدا دستگاه را خاموش کرده و بعد اقدام به تعویض سر سوهان برقی خود کنید. یکی دیگر از وسایل مورد استفاده در کاشت ناخن دستگاه UV و دستگاه LEDمی باشد از این دو دستگاه در کاشت ناخن استفاده زیادی می شود که ابتدا دستگاه UVبرای خشک کردن لاک ژل و کاشت ژل کاربرد زیادی دارد زیرا افراد مختلف نمی توانند مدت ها منتظر خشک شدن لاک ژل خود باشند و این گونه وقت همه مشتری ها گرفته می شود بنابراین از دستگاهی برای خشک کردن لاک ژل استفاده می شود که UVنام دارد. یکی از معایب این دستگاه کم بودن عمر باطری آن می باشد در این دستگاه به دلیل وجود داشتن 5000ساعت برای دستگاه بسیار کم است زیرا برای یک آرایشگر ناخن برای کاشت ناخن این ساعت بسیار کم و ناچیز بوده و به صورت تمام می شود. یکی دیگر از این معایب می تواند به زیاد بودن زمان خشک شدن لاک ژل اشاره کردن یعنی برای خشک کردن هر لایه لاک ژل به دو دیقه زمان احتیاج است. دستگاه LED مانند دستگاه UVعمل می کند اما بسیار جدید تر و بهتر است زیرا برای خشک کردن لاک از لامپ هایLEDاستفاده می شود. و زمان خشک شدن لاک در این دستگاه ها کمتری است مثلا یک دقیقه زمان لازم است برای خشک شدن هر لایه از لاک ژل.

نکاتی درباره خرید دستگاه

حتما قبل از خرید دستگاه درباره نوع برند انتخابی و فروشگاهی که برای خرید دستگاه و ابزار های کاشت ناخن به آن مراجعه می کنید تحقیق کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید. بعد از خرید دستگاه مطمعن شوید که دستگاه کاشت ناخن شما دارای گارانتی معتبرمی باشد و در صورت وجود نقص و آسیب بتوانید دستگاه خود را پس و یا تعویض کنید. درباره کارایی هر دستگاه قبل از خرید آن تحقیق کنید که آیا این دستگاه به کار شما می آید؟ آیا قدرت این دستگاه مناسب کار کاشت ناخن شما می باشد؟ و درباره ویژگی های دستگاه های مختلف نیز تحقیق کنید تا از خرید آن مطمعن باشید و بعد اقدام به خرید دستگاه کاشت ناخن را انجام دهید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : ابزار کاشت ناخن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری