کاشت ناخن بیبی بور چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

کاشت ناخن بیبی بور چیست؟

کاشت بیبی بومر

[kkstarratings]

این نوع کاشت بیبی بومر از نوع کاشت های ساده و زیبا می باشد در مواد آن پودر ها بایک دیگر محو می‌شوند. و رنگی که طرفدار بیشتری دارد و بیشتر از آن استفاده می شود پودر سفید گچی و هلویی می باشد، که بخاطر هایلایت طبیعی که در ناخن ایجاد می کند به کاشت ناخن آمبره و هایلایت هم نیز معروف می باشد. اما در آخر می‌توان با پودر های رنگی برای کاشت استفاده کرد، و برای زیباتر دیده شدن ناخن ها می‌توانید از نگین های اتریشی در روی ناخن استفاده کنید که جلوه قشنگ تری به دستانتان بدهد.

این نوع کاشت ناخن بیبی بومر یکی از زیر شاخه های کاشت گریم به حساب می آید. و اول لازم بود بری این کاشت از مواد سفید، هلویی یا صورتی روشن استفاده شود و جزء کاشت ناخن های نچرال و زیبا به حساب بیاید. ولی اخیرا استفاده  از مواد رنگی هم در این نوع کاشت بیبی بومر طرفداران زیادی داشته است که خیلی  طراحی های زیبا و دوستداشتنی هستند. ولی با  استفاده از ترکیب رنگ سفید، هلویی و یا صورتی به خاطر طبیعی بودنش طرفداران بیشتری دارد.

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر

این نوع کاشت ناخن بیبی بومر به دو روش کاشت با پودر و کاشت با ژل انجام می شود. که برای هر دو از دو رنگ تیره وروشن استقاده می‌کنند و در هر دو روش می‌توان از تیپ ناخن و یا فرمر استفاده‌ کرد.

روش پودر

کاشت بیبی بومر با پودر هم می‌توان با تیپ و هم با فرمر انجام داد. برای روش اول که تیپ  می باشد. مرحله اول کاشت که مانیکور خشک و چسباندن تیپ ضد قارچ و پرایمر را انجام می دهیم. و بعد پودر سفید گچی را از قسمت فرنچ ناخن میگذاریم.

و بعد با استفاده از قلم به سمت وسط ناخن می کشانیم و این کار را چند بار تکرار میکنیم بعد از آن قلم را تمیز میکنیم و بعد از آن پودر هلویی را برمیداریم از قسمت پایین ناخن ها یک میل مانده کوتیکول مواد گذاری هلویی را انجام می دهید و این دو پودر را در وسط ناخن در یکدیگر محو میکنیم و بعد از خشک شدن و تمیز کردن سپس یک تا دو لایه کلییر روی آن میزنیم در اخر نیز سوهان کشی و دورگیری و بافر را انجام می دهید. بهتر است برای زیبا تر نشان داد این کار از تاپ شاین دار استفاده کنید و برای این کار از هلویی پررنگ استفاده کنید چون هلویی کم رنگ نمایی ندارد و کار شما و محو می‌کند و دوپودر در یکدیگر به چشم نمی آید.

نکات مهم درباره کاشت بیبی بومر

برای زدن پرایمر خیلی کم ازش استفاده کنید. با یک بار ک برس را از ظرفش بیرون می آورید میتوانید تمام ناخن های دستتان را بزنید. زیرا استفاده زیاد از پرایمر باعث میشود که صدف ناخن با بسیار نازک کند . برای زدن فرمر حتما باید یک پایه درست کنید با کمی شیب تا مواد به آن تکیه بدهند تا وقتی فرمر را برمی‌دارید ناخن قوس طبیعی داشته باشه و باله های بالای فرمر را هم تو قسمت اسمایل لاین بهتری می ایسته و ناخن جمع تر میشه و برای طبیعی تر شدن و بهتر فیت شدن رنگ سفید از رنگ سفید شیری استفاده می‌کنند. که به جای این میتوانید از کلییر و صورتی به پودر سفید اضافه کنید.

برای محوِ کردن بهتر از 3 رنگ پودر استفاده کنید

سافت وایت که همان سفید شیری.

نچرال یا رنگ طبیعی ناخن.

صورتی یا هلویی با پوشش دهیِ کامل.

برای بهتر فیت شدن این  دو رنگ با یک دیگر بهتر است که یکی از رنگ ها نسبت به رنگ دیگری خیس تر باشه یعنی نسبت لیکویید یکی از رنگها بیشتر باشد.

در این نوع کاشت بیبی بومر برای فیت شدن بهتر مواد در یک دیگر سرعت مواد گذاری به نسبت کاشت های دیگر باید بیشتر باشد.

متن سربرگ خود را وارد کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

چه نوع کاشت هایی تبدیل به کاشت ناخن بیبی بومر میشوند؟

کاشت فرنچ به کاشت بیبی بومر به دلیل آنکه با استفاده از همان تکنیک تبدیل کاشت ناخن پایه به کاشت بیبی بومر تبدیل کاشت ناخن پایه به بیبی بومر تبدیل کرد.

کاشت رنگی به بییی بومر: برای تبدیل کاشت ناخن های رنگی به روش کاشت ساده عمل میکنیم ولی لازم است به این نکات توجه کنید تا نتیجه کار بهتری را ببینید.

حتما طرح قبلی رنگ کاشت بیبی بومر که قصد انجام آن را دارید هماهنگ کنید.

رنگ بیس ناخن از رنگ جدید باید کمرنگ تر باشد تا رنگ جدید بتواند روی ناخن را کاور کند.

رنگ اولی که در کاشک رنگ قبلی استفاده شده است تا در موقع فیت کردن مواد در کاشت ناخن بیبی بومر تکه تکه یا لکه نکند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : کاشت ناخن بیبی بور چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری