کاشت ناخن با ژل

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

کاشت ناخن با ژل

کاشت ناخن با ژل

[kkstarratings]

کاشت ناخن با ژل یکی دیگر از مهم ترین آموزش ها در زمینه آموزش کاشت ناخن می باشد. که امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی می باشد.

به دو دلیل مردم برای کاشت ژل می‌روند و دلیل اصلی آن استفاده نکردن از لیکویید اشاره کرد،  بخاطر همین در آموزش کاشت ناخن با ژل دیگر از بوی بد لیکویید خبری نیست و دلیل دوم بخاطر انعطاف پذیر بودن ناخن کاشته شده ماندگاری بیشتری دارد ک دیرتر باعث شکستگی ناخن ها می شود. بخاطر این دلایل پیشنهاد میکنیم حتما این متن های آموزشی را دنبال‌ کنید.

انواع کاشت ناخن با ژل

 

کاشت ناخن با پلی ژل (کاشت ناخن تیوپی)

کاشت ناخن با ژل کاسه ای (کاشت ناخن با ژل بیلدر)

لمینت ناخن

کاشت ناخن با پلی ژل یا همان کاشت ناخن تیوپی

این نوع ژل به صورت تیوپی در رنگ های مختلفی مانند: کریستالی، هلویی،نود،سفید، صورتی و … در بازار می توانید تهیه کنید.

در کاشت ناخن پلی ژل یا کاشت ناخن تیوپی بیشتر از قالب کاشت ناخن استفاده می کنند.  اما با استفاده از فرمر و تیپ هم می توان این کاشت ناخن را انجام داد.

کاشت ناخن با ژل کاسه ای یا ژل بیلدر

مراحل این نوع کاشت ناخن با ژل کاسه ای یا ژل بیلدر همانند روش کاشت ناخن با پلی ژل می باشد.

تنها فرق آن  در این مراحل طریقه مواد گذاری می باشد. ژل کاسه ای حالت شل تر و حلال تری از پلی ژل دارد که این کار باعث می شود مواد گذاری متفاوت و سخت تر باشد. در این نوع کاشت برای بلند کردن قد ناخن می توانید از تیپ های جدید که تیپ های فیبری نام دارد استفاده کرد.  استفاده و حرکات قلم در این نوع مواد گذاری این کاشت ناخن بسیار مهم می باشد.

لمینت ناخن

یکی دیگر از روش های راحت برای زیبایی ناخن ها، لمینت کردن ناخن است. کاور کردن یا همان لمینیت ناخن راه حل خوبی برای زیبا شدن و استحکام ناخن ها می باشد.

کسانی که از فرم ناخن خود راضی هستند و فقط با شکستن آن مشکل دارند می توانند با استفاده از این فرم ناخن هایی بلند و محکم داشته باشند. فرق اصلی که بین لمینت با ژلیش وجود دارد اول در محکم  بودن و بیشتر ناخن در لمینت است و دوم اینکه در ترمیم نیازی به پاک کردن کل مواد از روی ناخن نیست.

وسایل مورد نیاز برای آموزش کاشت ناخن با ژل

وسایل مورد نیازی که برای آموزش کاشت ناخن باید تهیه کنید به نوع کاشتی که میخواهید انجام بدهید نیز بستگی دارد و باید به آن توجه کنید. اما ابزاری که برای استفاده از کل کاشت ها استفاده می کنند موارد زیر است.

ژل

قلم کار با ژل

بیس کات

تاپ شاین

کلینزر

پد کلینز

دستگاه یو وی

هزینه کاشت ناخن با ژل

هزینه این نوع کاشت با در نظر گرفتن روشی که انجام می شود حساب می شود. و آرایشگاهی که شما برای انجام کاشت به آنجا می روید و فردی که کاشت را برای شما انجام می دهد متفاوت است. رنج قیمتی نوع کاشت با ژل از بین 250 هزار تومان تا 400 می باشد و هزینه لمینت ناخن بین 80 هزاز تومان تا  300تومان می باشد.

معایب کاشت ناخن با ژل

کاشت ناخن ژل معمولا گران‌ تر از سایر روش‌های کاشت است

معمولا سالن‌ های کمی این روش از کاشت ناخن را به مشتریان ارائه می‌ دهند. به طور کلی می‌ توان گفت ۷۰ تا ۸۰ درصد سالن‌ های مخصوص ناخن از روش پودری برای کاشت ناخن استفاده می‌ کنند و تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد از آن‌ ها کاشت ژل دارند.

دستگاه مخصوص این روش از کاشت ناخن ( UV dryer ) معمولا دارای اشعه ماورا بنفش بوده و برای پوست بسیار مضر است.

همانطور که گفته شد کاشت ناخن با ژل ظاهری ظریف و طبیعی دارد. اگر به هردلیلی نیاز به برداشتن کاشت ناخن داشته باشید حذف این ژل از روی ناخن کاری وقت گیر و سختی خواهد بود و ممکن است این فرآیند باعث ضعیف شدن ناخن نیز شود.

برای برداشتن کاشت ناخن با ژل حتما باید به سالن‌ های مخصوص مراجعه شود و این کار توسط تکنسین ناخن انجام شود و به هیچ عنوان نباید این کار را در خانه انجام داد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : کاشت ناخن با ژل
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری