مراقبت های بعد از کاشت ناخن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مراقبت های بعد از کاشت ناخن

مراقبت های بعد کاشت ناخن

[kkstarratings]

کاشت ناخن امروز در کل دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده است که بسیار از افراد خواستار انجام کاشت ناخن هستند. این روش مانند همه روش های دیگر دارای مراقبت های قبل و بعد می باشد که این مراقبت های باعث می شود که ماندگاری کاشت ناخن بیشتر شود برخی از مراقبت های بعد از کاشت ناخن را مورد بررسی قرار می دهیم مراحل مراقبت های کاشت ناخن یکی از مراحل ضروری و اصلی که افراد مختلف نمی توانند از این موارد چشم پوشی کنند اگر افراد به خوبی از ناخن های کاشته شده مراقبت نکنند حس زیبایی ناخن های کاشت شده به زودی از بین می رود و باعث ماندگاری کمتر ناخن های کاشته شده می شود.

نکاتی درباره کاشت ناخن

 همه باید بدانند که به صورت خودسرانه نمی توانند عمل کاشت ناخن را انجام دهند کاشت ناخن یک عمل تخصصی است که افرادی که متقاضی کاشت ناخن هستند باید زیر نظر افراد متخصص این کار را انجام دهند تا از نتیجه خوبی برخوردار باشند و بتوانند از این روش برای زیبایی و جلوه دادن به ناخن های طبیعی خود استفاده کنند افراد مختلف به دلایل مختلفی نیز از کاشت ناخن استفاده می کنند دلایلی مانند ضعیف بودن ناخن های طبیعی فرد و یا شکننده بودن ناخن های طبیعی و یا دلایل دیگری که برای افراد مختلف ممکن است وجود داشته باشد و مانع بلند شدن و سفت شدن ناخن های اصلی خود فرد شود همچنین عواملی مانند کمبود ویتامین های گوناگون و.. می تواند مانع بلند شدن خود ناخن های طبیعی شود .

مراقبت های بعد از کاشت ناخن چیست؟

بعد از کاشت ناخن با ناخن های خود کاری نکنید و به ناخن های خود به زور فشار وارد کنید این کار باعث می شود که فشار وارد شده باعث برآمدن ناخن های کاشته شده شود و باعث خرابی ناخن های طبیعی خود فرد شود این کار نیز ممکن است درناک باشد. نباید در موارد کاشت ناخن برای انجام کار های مختلف و سخت از ناخن های کاشته شده استفاده کنید این را بدانید که ناخن های افراد ابزار انجام دادن کارهای مختلف نیست ونمی توانند برای انجام کار های مختلف روز مره از ناخن ها استفاده کنند زیرا ممکن است آسیب های گوناگون به ناخن های افراد وارد شود. همچنین وقتی که از ناخن های کاشته شده و یا ژل ناخن روی ناخن های طبیعی خود استفاده می کند خیلی بیشتر قبل باید مراقب کارهایی که در طول روز با ناخن های کاشته شده انجام می دهید باشید ک ابتدا مراقب ناخن های کاشته شده یا ناخن مصنوعی باشید همچنین مراقب ناخن های طبیعی خود نیز باشید تا به آن ها آسیب های مختلفی وارد نشود اگر به تازگی کاشت ناخن انجام داده اید بهتر از ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از انجام کاشت ناخن اقدام به انجام کارهای سخت نکنید زیرا مواد تازه است. از دستکش برای انجام کارهای خود استفاده کنید ممکن است برای انجام کارهای مختلفی مانند باز کردن درب بطری ها و یا قوطی ها دچار مشکل شوید در برخی موارد دیگر نیز می توانید از دستکش استفاده کنید تا آسیب های گوناگونی به ناخن های کاشته شده و ناخن های طبیعی خود وارد نشود. استفاده از آب و رطوبت زیاد برای ناخن ها ممکن است باعث بروز آسیب های مختلف شود و ماندگاری ناخن های شما را کمتر کند پس در صورت کاشتن ناخن از رطوبت و آب زیاد خودداری کنید برای مثال این نگه داری برای افراد که همیشه مشغول شستن ظروف هستند و همیشه دست آن ها در آب است ممکن است باعث مشکل باشد پس این دسته از افراد باید در این موارد دقت بیشتری داشته باشند. یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد دوری کردن از آتش و حرارت برای ناخن های کاشته شده است زیرا ممکن است آسیب های مختلفی را به ناخن ها وارد کند و باعث تضعیف ناخن های کاشته شده و یا ناخن های طبیعی خود فرد شود. ناخن های کاشته شده خود را همراه با کرم و مرطوب کننده های مختلف مرطوب نگه دارید تا باعث ترمیم و قوی شدن ناخن های شما شود و از تضعیف ناخن های خود جلوگیری کنید. یکی دیگر از عواملی که اکثر افراد انجام می دهند بعد از کاشتن ناخن ها خودشان به صورت خودسرانه اقدام به ریمو کردن ناخن های کاشته شده خود می کنند که این عمل باعث بروز آسیب های مختلف به ناخن های طبیعی فرد مانند شکسته شدن ناخن های فرد و… می شود پس کار ریمو کردن ناخن های خود را به متخصص ناخن پسپارید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مراقبت های بعد از کاشت ناخن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری