بهترین مدل کاشت ناخن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بهترین مدل کاشت ناخن

بهترین مدل کاشت ناخن

[kkstarratings]

کاشت ناخن انواع متفاوتی وجود دارد که بانوان برای کاشت ناخن ابتدا باید راجب مدل مورد نظر خود تحقیق و آن را مورد بررسی قرار بدهند همچنین باید درباره مزایا و معایب کاشت ناخن نیز بدانند. در این مقاله با انواع متفاوت کاشت ناخن و بهترین مدل کاشت ناخن آشنا می شوید با ما همراه باشید. مواد کاشت همراه پودر اکرلیک با آب و هوا تهران سازگاری دارد بنابراین افرادی که در منطقه تهران زندگی می کنند می توانند از این روش استفاده کنند. اگر شما دارای ناخن های نازک و ظریف هستید که به راحتی قابل شکستن است و خواستار کاشت ناخن ظریف و زیبا هستید و بدون دستکش کارهای روزانه خود را انجام می دهید و یا از ناراحتی تنفسی مثل آسم رنج می برید می تواند از کاشت ژل استفاده کنید که این روش با آب و هوا نیز سازگار است. در این روش لایه ایی ژل مانند روی ناخن های طبیعی خود فرد قرار می گیرد که همراه با دستگاه های مختلف قابل خشک شدن است. لاک ژل مانند کاشت ناخن است با تفاوت هایی که در روش کاشت ناخن از مواد برای کاشت استفاده می شود ولی در روش ژل ناخن از مو ژل استفاده می شود و در هر دو روش در آخر می تواند از رنگ های متفاوت روی ناخن های مختلف افراد برای جلوه دادن و زیبایی ناخن ها استفاده کرد. روش ژل ناخن برای افرادی که در ابتدای مقاله صحبت شد پیشنهاد می شود.

انواع روش های کاشت ناخن چیست؟

یکی از روش های کاشت ناخن قالبی است این روش پیشنهاد نمی شود و روشی بی کیفیت است زیرا در این روش با استفاده از مواد روی ناخن های مصنوعی و ضد قارچ کردن ناخن ها و چسباندن آن ها روی ناخن های طبیعی فرد به افراد مختلف پیشنهاد نمی شود همچنین افراد زیادی نیز از این روش استفاده نمی کنند زیرا از ناخن های مصنوعی که خود یک لایه اضافه تری مبنا بر مواد موجود برای کاشت ناخن و عوامل دیگری که وجود دارد ناخن مصنوعی نیز اضافه می شود. یکی از دلایل دیگری که کاشت ناخن قالبی به افراد مختلف پیشنهاد نمی شود در این روش بعد از مواد گذاری ناخن ها نیاز به سوهان کشی ندارند و بعد از گذشت زمان ناخن ها هوا می گیرند پس پیشنهاد می شود که افراد از این روش برای کاشت ناخن ها استفاده نکنند. همچنین این روش به افرادی که دارای ناخن هایی با شکل متفاوت و دارای پراکندگی در ناخن های خود هستند پیشنهاد نمی شود زیرا همانطور که از اسم این روش مشخص است به صورت قالبی و یک دست روی ناخن ها عمل می کند و اگر با یک فرم روی ناخن های متفاوت کار شود نتیجه کار به خوبی مشخص نمی شود. همچنین به دلیل استفاده از مواد چند لایه روی ناخن ها در اخر نتیجه کار ناخن های ضخیم است این روش برای ناخن های استاندارد بهتر است و می توانند بهتر از این روش استفاده کنند. همچنین ماندگاری این روش نسبت به سایر روش های موجود که برای کاشت ناخن وجود دارند ماندگاری کمتری را دارا هستند.

معرفی بهترین روش های کاشت ناخن

 یکی از بهترین مدل های کاشت ناخن پودری است. در این روش مانند روش کاشت ناخن قالبی ابتدا ناخن مصنوعی را روی ناخن های طبیعی فرد قرار می دهند و به اندازه دلخواه طبق سلیقه و انجام مدل مورد نظر افراد ناخن مصنوعی ها را شکل می دهند و در گام دوم از مواد روی ناخن ها استفاده می کنند و فرایند ضد قارچ کردن ناخن ها را انجام می دهند در این روش بعد از انجام این فرایند ها ناخن ها نیاز به سوهان کشی دقیق دارند و این کار باعث برتری روش پودری نسبت به کاشت ناخن قالبی می شود زیرا با سوهان کشی از هوا کشی ناخن های افراد جلو گیری می شود و ماندگاری آن ها نیز بالاتر می رود این کار ممکن است وقت بیشتری نسبت به کاشت ناخن قالبی را از افراد بگیرد به این دلیل افرادی که از مشغله و کار زیادی برخوردار هستند و وقت انجام کاشت ناخن پودری را ندارند این روش را برای کاشت ناخن استفاده نمی کنند این روش به دلیل داشتن برتری زیاد به افراد مختلفی که خواستار کاشت ناخن هستند پیشنهاد می شود و می توانند برای ناخن های خود از هر یک از این روش های موجود استفاده کنند‌. یکی دیگر از روش هایی که برای کاشت ناخن به افراد مختلف پیشنهاد می شود کاشت ناخن ژله ایی است در این روش مواد ژله ایی به صورت آماده در بازاز قابل خریداری است . در این روش ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن ها استفاده کرده و بعد ناخن های طبیعی را آغشته به مواد ژله ایی می کنند و به همراه دستگاه یووی آن ها را خشک می کنند این روش مانند روش کاشت ناخن پودری است فقط تفاوت این دو روش در استفاده از مواد موجود می باشد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بهترین مدل کاشت ناخن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری