کاشت ناخن ژلیش

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

کاشت ناخن ژلیش

ژلیش ناخن طبیعی

[kkstarratings]

یکی ازجدید ترین ترندهایی که در زمینه زیبایی است، درست کردن ژلیش ناخن طبیعی است که به دلیل خوبی های مختلفی که دارد در بین همه خانم‌ها بسیار محبوب شده است و در بیشتر سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌ها یکی از پرطرفدارترین و شلوغ‌ترین قسمت‌هایی است که برای انجام آن حتماً باید از چند روز قبل، از آرایشگاهی که مب خواهید بروید وقت بگیرید تا وقتی را برای شما ثبت کنند. بهتر است قبل از هر کاری که می خواهید انجام بدهید بدانید که ژلیش ناخن چیست و چه تفاوتی با لاک معمولی دارد؟

قبل از هر کاری باید بدانید که ژلیش ناخن یا همان لاک ژلیش با کاشت ناخن به روش ژل بسیار فرق می کند. و این ژلیش ناخن فقط برای طراحی ناخن و استفاده کردن از رنگ‌های مختلف برای زیباتر دیده شدن ناخن ها استفاده می‌شود و تغییرخواسی در فرم یا بلندی ناخن شما ایجاد نمی‌کند. در اصل این همان ژلیش ناخن طبیعی است.

شاید برایتان سوال باشد که ژلیش ناخن به چه صورت انجام می شود؟لاک ژلیش ناخن در اصل یک ژل رقیق و مایع است که در شیشه کوچکی مثل لاک تولید می‌شود. طریقه استفاده از ژلیش ناخن همانند لاک معمولی است و با کمک فرچه کوچکی که در سر بطری قرار دارد، ژلیش را روی ناخن می‌کشند. یکی از مزیت‌های ژلیش ناخن این است که به سرعت خشک نمی‌شود و نیازی نیست با سرعت هرچه تمام لاک را به نحوی روی ناخن پخش کنید تا اثر فرچه روی لاک باقی نماند.

مراحل ژلیش ناخن

 

استفاده ژلیش ناخن این گونه است که بعد از اینکه ژلیشی که انتخاب کرده اید را کاملاً روی همه ناخن‌ها زدید، بعد دست خود را برای مدت ۱۵-۶۰ ثانیه در دستگاه ژلیش ناخن یعنی زیر لامپ LED قرار دهید. و می‌توانید از لامپ UV یا همان ماورای بنفش هم برای یک یا چند دقیقه استفاده کنید. زمان استفاده شده برای استفاده کردن از لامپ‌ها با توجه به مدل لامپ و یا برند خود لاک‌ها متفاوت است است. لاک ژلیش در اثر حرارتی که ایجاد می‌شود از حالت مایع به جامد تبدیل می‌شود و یک حالت سفت می‌گیرد. نکته مهمی که  در مورد لاک ژلیش در این مرحله مهم است، این است که این لاک باید به خوبی و در زمان تعیین شده به درستی خشک شود، حتی در بعضی مواقع اگر احساس می کنید که لاک کاملاً خشک نشده، باید دوباره در زیر نور لامپ قرار بگیرد. چون هیچ مدل دیگری به غیر از این لامپ‌های مخصوص نمی توانند که ژلیش ناخن را خشک کند. ژلیش ناخن پا هم به همین روش انجام می‌شود.

احتمال دارد این سوال برایتان پیش بیاید که همه ما برای پنهان از آسیب اشعه ماورای بنفش خورشید خودمان را با استفاده از ضد آفتاب‌ها محافظت می‌کنیم و این اشعه برای لاک ناخن چطور نمی‌تواند ضرر داشته باشد؟ در اینجا کاملا حق با شماست، این نور بنفش رنگ برای سلامت بدن مفید است و بخاطر همین دلیل است که تکنولوژی جدید در تولید محصولات آرایشی به سوی پیش رفته است که می‌توان لاک ژلیش را در زیر نور LED هم خشک کرد. این نور اصلا آسیب ‌رسان نیست و ضرری هم برای سلامتی هم ندارد. در بسیاری از سالن‌های آرایشی هم از لامپ ال ای دی استفاده می کنند.

فرق ژلیش ناخن با لاک معمولی دراین است که لاک ژلیش مثل لاک معمولی در هوا خشک نمی‌شود و بعد از قرار گرفتن زیر نور لامپ مخصوص است که به حالت جامد در می‌آید. بعد از آنکه در زمان معین شده ناخن‌های خود را ریز نور لامپ LED یا UV قرار دهید، لاک حالت  سفتی می‌شود. اگر احساس می کنید که باید یک لایه دیگر هم از لاک ژلیش روی ناخن خود استفاده کنید، دوباره باید بعد از هر لایه، ناخن‌ها را در معرض نور لامپ قرار دهید تا کاملا خشک شود. حتی در مرحله اخر که می‌خواهید تاپ کوت یا همان پوشش آخر لاک را روی ناخن بزنید، لاک براق‌کننده هم باید دوباره زیر نور لامپ قرار گیرد. تاپ کوت برای محکم‌کاری و محافظت از لاک اصلی به عنوان پوشش اخری روی ناخن به کار می‌رود که می‌تواند براق و یا مات باشد.

به طور کلی نمی توانیم بگوییم که ژلیش ناخن تا چه مدت بر روی ناخن های شما می ماند چون با توجه به وسایلی که آرایشگاها استفاده می کنند ماندگاری ژلیش نیز متفاوت می شود. ولی به طور کلی ماندگاری ژلیش ناخن بین یک تا 3 هفته ماندگاری دارد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : کاشت ناخن ژلیش
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری