تاثیر مثبت کرونا برای شرکتهای لوازم آرایشی و بهداشتی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تاثیر مثبت کرونا برای شرکتهای لوازم آرایشی و بهداشتی

دوره دو ساله فراگیری کرونا تقریباً همه مشاغل را تحت تأثیر قرار داد و شکل و شیوه همه چیز، از جمله مدل‌های کسب و کار را تغییر داد. در این میان، بعضی از کسب و کارها برای همیشه اعلام ورشکستگی کردند و بعضی دیگر به میزانی از سودآوری رسیدند که حتی تصور آن هم پیش از این دوره برایشان دشوار بود. اخیراً رسانه یورونیوز، گزارشی از شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی «لورآل» منتشر کرده که نشان می‌دهد این مجموعه در دوره همه‌گیری بیماری، رشد چند برابری در سود خود داشته است که این مسئله با توجه به خانه‌نشینی مردم و استفاده از ماسک در ظاهر قابل توضیح نیست.

یورونیوز به بررسی علل فروش بیش از پیش محصولات در دوره کرونا پرداخته:

لورآل، شماره یک جهان در صنعت لوازم آرایشی، از ثبت رکوردهای تازه سودآوری و فروش در سال ۲۰۲۱ خبر داد؛ اما با وجود محدودیت‌های کرونایی از جمله اعمال قرنطینه، رواج دورکاری و استفاده دائمی از ماسک که موجب کاهش مصرف لوازم آرایشی گشته، این صنعت چگونه وارد دوره تازه‌ای از رونق شده است؟

گروه لورآل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سود خالص این گروه در سال مالی گذشته به ۴.۶ میلیارد یورو رسید که نسبت به سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۲۹ درصد افزایش داشته است. درآمد عملیاتی آن نیز از ۵.۲۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۰ به ۶.۱۶ میلیارد یورو در سال گذشته میلادی رسید. همچنین حاشیه سود این گروه طی دو سال گذشته از ۱۸.۶ درصد به ۱۹.۱ درصد فزونی داشته است. بر پایه این بیانیه گردش مالی برندهای زیر مجموعه این گروه از جمله گارنیه (Garnier)، لورآل پاریس (L’Oréal Paris)، لانکوم (Lancôme) و میبلین (Maybelline) در سال ۲۰۲۱ به ۳۲.۲۸ میلیارد یورو رسید که حاکی از افزایش ۱۵.۳ درصدی است.

مطابق اعلام گروه لورآل:

رشد فروش در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا عامل اصلی افزایش درآمد و سودآوری این گروه بوده است. این در حالی است که نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که شیوع همه‌گیری کرونا تأثیر منفی بر مصرف محصولات آرایشی داشته و اهمیت آرایش در مقایسه با دوره پیش از شیوع بیماری کووید -۱۹ کاهش یافته است. اما در عین حال، نتایج این بررسی‌ها نشان می‌دهد که پس از طی دوره قابل توجهی از استفاده از ماسک و نیز محصولات ضدعفونی نیاز مردم به مصرف محصولات مراقبت از پوست افزایش یافته و به بالاتر از سطح پیش از فراگیری رسیده است. استفاده طولانی مدت از ماسک، بسیاری از مردم را دچار جوش، لک و آکنه صورت کرده و پوست دستان عده قابل توجهی نیز از استفاده بیش از حد و روزانه ژل‌های ضدعفونی و شستشوی بسیار دچار خشکی و اگزما شده است.

بر همین اساس، مصرف انواع سرم‌ها و کرم‌های مراقبت از دست و صورت افزایش یافته و به سطحی بالاتر از پیش از همه‌گیری کرونا رسیده است. چنان که نتایج بررسی منتشر شده در نشریه اسپرینگراوپن (SpringerOpen) نشان می‌دهد که با وجود تفاوت الگوی تغییر مصرف لوازم آرایشی همچون رُژ لب، مداد چشم و کرم پودر در مناطق مختلف جهان ولی رشد مصرف محصولات مراقبتی در تمامی بازارهای عمده از الگوهای مشابهی پیروی می‌کند؛ تغییری که موجب جبران تأثیر کاهش مصرف لوازم آرایشی گردیده است.»

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تاثیر مثبت کرونا برای شرکتهای لوازم آرایشی و بهداشتی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری