خطر ریزش مو برای آقایان

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

خطر ریزش مو برای آقایان

به گفته یک کارشناس متخصص، اکثر مردان هر روز چیزی برای موهای خود استفاده میکنند؛ چه شامپو یا محصولات حالت دهنده. ممکن است فکر کنید که این مواد به بهبود ظاهر شما کمک میکند اما در واقع می‌توانند برای سلامت مو و پوست سر شما ضرر داشته باشد.

اعتقاد آقایان به محصولات نامناسب:

مواد شیمیایی خطرناک می تواند منجر به شوره سر و ریزش مو شود. بسیاری از محصولاتی که افراد فکر می‌کنند موهایشان را تقویت می‌کنند، اثر عکس دارند. محصولات حالت دهنده می توانند بین ۱۵ تا ۲۵ ماده شیمیایی را شامل شوند و برخی از این مواد می توانند به پوست سر شما آسیب بزنند، شوره سر را افزایش دهند و باعث تخریب فولیکول های مو شوند.

مواد شیمیایی خطرناک برای سلامت مو:
مواد شیمیایی آسیب رسان مانند ایزوپروپیل الکل و پروپیلن گلیکول باعث خشکی و شکسته شدن مو می شوند. این مواد بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر دارند. یکی دیگر از اشتباهات رایج، استفاده بیش از اندازه از محصول و قرار دادن بیش از حد موهایتان در معرض مواد شیمیایی میباشد، یا اجبار و شدت در استفاده بیش از حد. این مهم است که بدانید دقیقاً چه چیزی به موهایتان می زنید و چگونه آن را انجام دهید، بنابراین، سعی کنید با آرایشگر خود صحبت کنید و مطمئن شوید که روال آرایش به شما کمک می کند بهتر به نظر برسید، نه بدتر.حتی در محصولات باکیفیت، مواد ارزان‌تری نیز اضافه می‌شود. اینها می توانند روغن ها و پروتئین های طبیعی مو را تخریب کنند و شما را در برابر شکستگی و ریزش مو آسیب پذیر کنند.

هنگام خرید محصولات:

باید مراقب سدیم لوریل سولفات (SLS) و لورت سولفات باشید که در شامپوها برای تمیز کردن چربی و کثیفی موها رایج هستند.مواد شیمیایی مانند ایزوپروپیل الکل، پروپیلن گلیکول و پلی اتیلن گلیکول (PEG) می توانند همین اثر مشابه را داشته باشند. در صورت امکان، باید سعی کنید مواد طبیعی مانند روغن نارگیل را انتخاب کنید. طبق هشدار کارشناسان، نحوه استفاده از این محصولات ممکن است ضرر داشته باشد. انتخاب مدل مویی که هر روز به فولیکول‌های مو فشار می‌آورد، مانند مدل‌های عقب‌کشیده، می‌تواند تارهای مو را شکننده و مستعد ریزش گرداند.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : خطر ریزش مو برای آقایان
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری