وجود آرایشگاه های بدون مجوز

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

وجود آرایشگاه های بدون مجوز

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری عنوان کرد:

در راستای طرح برخورد با سالن‌های زیبایی زیرزمینی و غیرمجاز ۲ آرایشگاه زنانه غیرمجاز در این شهرستان کشف و پلمب شدند.

نسرین حسنی به خبرنگاران گفت:

با همراهی اتاق اصناف و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و به دستور معاون دادستان شهرستان ری، طرح برخورد با سالن های زیبایی زیرزمینی و غیرمجاز آغاز و ۲ واحد غیرمجاز پلمب و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.بر اساس بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اتحادیه فعالیت این واحدهای غیرمجاز رصد و اقدامات لازم جهت برخورد با تخلفات احتمالی صورت گرفت.

این مسئول ادامه داد:

مراتب شناسایی و عملکرد غیرمجاز این واحدها در قالب مکاتبات اداری به اتاق اصناف شهرستان ری و اداره اماکن اعلام و پیگیری‌های لازم برای سرعت بخشیدن و جدیت در برخورد با این واحدهای متخلف انجام گشت. رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری خاطر نشان کرد که فعالیت‌های زیرزمینی آرایشگاه‌های غیرمجاز سلامت جامعه را با خطر رو به رو می‌کند، برهمین اساس آرایشگاه‌های فاقد مجوز باید نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند و با آرایشگاه‌هایی که بدون مجوز فعالیت داشته باشند با جدیت برخورد خواهد شد.

حسنی با اشاره به ارائه فعالیت های غیرمجاز پزشکی در برخی آرایشگاه‌ها بیان کرد:

بر اساس ضوابط و مقررات انجام هر گونه خدمات و فعالیت‌های پزشکی در آرایشگاه‌ها مانند فروش کرم‌های پوستی دست ساز، انجام لیزر، خدمات مراقبت پوستی، تتو، بوتاکس و تزریق ژل در سالن‌های زیبایی غیرقانونی است و در صورت مشاهده این گونه تخلفات با همراهی شبکه بهداشت شهرستان ری با متخلفان برخورد خواهد گشت.

شهرستان ری با برخورداری از:

۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی ، خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است. شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای ۶ شهر شامل ری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت، قلعه نو و حسن آباد میباشد.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : وجود آرایشگاه های بدون مجوز
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری