تلاش ایران در راستای صنعت کازمتیک حلال

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تلاش ایران در راستای صنعت کازمتیک حلال

 علیرضا کیانی گفت:

به طور قطع برخورداری از استانداردهای جهانی و وحدت رویه مورد پذیرش کشورهای جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان ، قوت قلبی برای مصرف‌کنندگان خواهد بود. این در حالی است که ترویج فرهنگ استفاده از محصولات حلال در داخل و خارج از کشور نیز مهم بوده و هدف نهایی آن است که نگاه ویژه به معرفی استاندارد حلال در محصولات آرایشی و بهداشتی به‌عنوان یک استاندارد به‌روز و دانش‌محور است؛ آنچنان که مهمترین هدف ما تولید و حمایت از کالای داخلی، صادرات کالای ایرانی حلال به کشورهای مسلمان و غیرمسلمان است.

وی در خصوص پیش بینی سهم این صنعت بر مبنای قیمت مصرف کننده در داخل کشور بیان داشت:

نیمی از ۲۳ الی ۲۴ هزار میلیارد دلار به حوزه آرایشی و ۵۰درصد باقی مانده نیز به شوینده و پودرهای تمیزکننده تعلق می گیرد. کیانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سهم صنعت مذکور از نظر قیمت مصرف کننده چه رقمی را به خود اختصاص داده است، مطرح کرد که این عدد  در سالهای گذشته حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به عبارتی کمتر از ۲۱ میلیارد تومان بر مبنای قیمت مصرف کننده بود .

عضو هیات مدیره انجمن صنایع شوینده آرایشی و بهداشتی ادامه داد:

۳۰ درصد لوازم آرایشی و بهداشتی تولید داخل و ۷۰ درصد از کشورهای خارجی وارد می شوند.در خصوص شوینده ها نیز ۸۰ درصد محصولات داخلی بوده که شامل تولید کننده های داخلی با برندهای ایرانی و بین اللملی هستند.

همچنین محمدبقایی نیز گفت:

حمایت از کالای ایرانی زمانی میسر می شود که تمام تلاشمان بر محور توسعه و پیشرفت تکنولوژی و دانش مرتبط به کالای ایرانی قرار بگیرد. در این مسیر دانشگاه ها بهتر است به کمک حوزه‌ی حلال در لوازم آرایشی و بهداشتی بیایند چراکه بدون کمک دانشگاه ها این صنعت توان پایداری در بازارهای جهانی را ندارد و حضور در بازارهای جهانی نیازمند توسعه است و این امر با تلاش و کوشش دانشمندان ایرانی در دانشگاه ها ایجاد می شود.

وی اظهار داشت :

موضوع حلال در کازمتیک موضوع جدیدی نیست. هرچند شاید برای مردم و صنایع و بازار ما مقوله‌ی جدیدی باشد. چون ما در یک کشور اسلامی با محصولات حلال زندگی می کنیم و به طور طبیعی انتظار چیز غیرحلال را نداریم، اما امروزه کالاهای حلال و صنعت حلال در دنیا به ‌شدت در حال توسعه است. به نحوی که کل صنعت حلال دنیا را حدود ۲/۵ میلیارد دلار تشکیل میدهد که یک صنعت بسیار گسترده و وسیع است.

بقایی گفت:

در حال حاضر حجم بازار صنعت آرایشی بهداشتی حلال در دنیا حدوداً ۲۰ میلیارد دلار است که این رقم در هفت سال آینده یعنی در سال ۲۰۲۵  به ۵۲ میلیارد دلار خواهد رسید. از این رو، تصمیم گرفتیم اولین کنفرانس بین‌المللی حلال در کازمتیک را در تهران برگزار کنیم که با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی از برگزاری همایش حلال در صنعت آرایشی و بهداشتی خبر داد و افزود :

هفت سخنران علمی این همایش از کشورهایی همچون آلمان، انگلستان، فرانسه، ترکیه، امارات و اندونزی حضور داشته اند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تلاش ایران در راستای صنعت کازمتیک حلال
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری