فلزات سمی و تاثیری که بر رگهای بدن دارند

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

فلزات سمی و تاثیری که بر رگهای بدن دارند

قرارگیری در محیط حاوی میزان بالا فلزات سمی آرسنیک، کادمیوم و تیتانیوم خطر تشکیل پلاک در شریان های گردن، قلب و پاها را افزایش می دهد.

به گزارش عریس نقل از ساینس دیلی:

فلزات سمی موجود در محیط ممکن است خطر آترواسکلروز، تجمع پلاک در شریان‌ها که می‌تواند از رسیدن خون و اکسیژن به اندام‌های اصلی جلوگیری کند، را افزایش دهد.

آرسنیک و کادمیوم:

فلزاتی که در غذا، آب و تنباکو یافت می‌شوند، به‌علاوه تیتانیوم، که می‌تواند از ایمپلنت‌های دندانی و ارتوپدی، لوازم آرایشی یا خودروسازی حاصل شود، با احتمال بیشتر گرفتگی عروق در گردن، ساق پا و قلب مرتبط میباشد.

«ماریا گراو پرز»، از بیمارستان تحقیقات بیوپزشکی والنسیا اسپانیا، عنوان میکند:

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، اگر بتوانیم آلاینده‌های محیطی را از بین ببریم، می‌توان از ۳۱ درصد بیماری‌های قلبی عروقی در جهان جلوگیری به عمل آورد. آترواسکلروز زمانی ایجاد می‌شود که رسوبات چربی یا پلاک‌ها در شریان‌ها ایجاد می‌شوند و باعث باریک شدن، ضعیف شدن و سفت شدن آن‌ها میگردد. براساس شریان‌های آسیب دیده، می‌تواند منجر به حمله قلبی، سکته مغزی، آنژین، بیماری شریان محیطی یا بیماری کلیوی شود. محققان در این مطالعه ۱۸۷۳ بزرگسال را مورد آزمایش قرار دادند. شرکت کنندگان در این مطالعه در یک کارخانه مونتاژ خودرو در اسپانیا کار می‌کردند و بین ۴۰ تا ۵۵ سال سن داشتند. محققان میزان قرار گرفتن کارگران در معرض ۹ فلز سمی آرسنیک، باریم، اورانیوم، کادمیوم، کروم، آنتیموان، تیتانیوم، وانادیم و تنگستن را اندازه گیری کرده و ارتباط قرار گرفتن در معرض آنها را با آترواسکلروز بررسی کردند.

محققان دریافتند:

افراد سیگاری میزان بالاتری از آرسنیک، کادمیوم، کروم و تیتانیوم نسبت به افرادی که هرگز سیگار نکشیده بودند، داشتند. همچنین میزان بالاتر آرسنیک، کادمیوم، تیتانیوم و آنتیموان با احتمال بالاتر ابتلاء به آترواسکلروز همراه بود. حتی به نظر می‌رسد که آرسنیک و کادمیوم بیشترین ارتباط را با افزایش سطح پلاک در شریان‌های کاروتید دارند. کادمیوم و تیتانیوم مشکلات بیشتری برای شریان‌های فمورال دارند. تیتانیوم، و احتمالاً کادمیوم و آنتیموان، نگرانی بیشتری برای عروق کرونر به شمار می آیند.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : فلزات سمی و تاثیری که بر رگهای بدن دارند
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری