جدال تولیدکنندگان اروپایی گلایفوزیت و محصولات آرایشی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

جدال تولیدکنندگان اروپایی گلایفوزیت و محصولات آرایشی

آفت کشهای مشتق از گلایفوزیت:

بیش از هر آفت کش دیگری در اروپا استفاده می شود. چه کشاورز باشید و کارتان مربوط به کاشت میوه و سبزی باشد، چه بخواهید برای نوشیدن آبجویی در یک پارک بنشینید، به هر حال در معرض این علف کشها قرار دارید. دانشمندان مرکز بین المللی تحقیقات سرطان می گویند که گلایفوزیت سرطان زا میباشند. در حالیکه گروهی دیگر از دانشمندان به کلی این ادعا را رد می کنند. کمیته مشترک سازمان خواربار و کشاورزی (فائو) و سازمان جهانی بهداشت در ماه مه گذشته اطلاعیه ای صادر کردند مبنی بر اینکه آفت کشهای گلایفوزیت بی خطر میباشند.

آلمان یکی از کشورهای اروپایی:

در این کشور  علف کشها گلایفوزیت به مقدار زیاد به کار برده میشود.به گفته مجله اشپیگل در ۴۰ درصد از مزارع آلمان از این آفت کشها استفاده می شود. در جامعه علمی و سیاستمداران نسبت به استفاده از این ماده اتفاق نظر وجود ندارد. پس از سال ها بحث درباره ادامه استفاده از این علف کش و یا ممنوعیت آن، کمیسیون اروپا در ۲۹ ژوئن امسال اعلام کرد که تا پایان سال ۲۰۱۷ تصمیمی در این باره گرفته نمی شود. کمیسیون اروپا گفت که نیاز به آزمون های بیشتری هست. حال سوال به وجود می آید: پس چه چیزهایی را باید مد نظر گرفت و مصرف کننده عادی حرف چه کسی را باید باور کند؟

مواد سمی و سرطانزا:

ما روزانه در معرض آنها هستیم و تنها به مواد خوراکی و یا موادی که در اطراف ما وجود دارد، محدود نمی شوند. انجمن مصرف کنندگان در فرانسه ۳۰۰ محصول آرایشی – بهداشتی را شناسایی کرد که حاوی نگهدارنده هایی بودند که عملکرد هورمونها را مختل می کردند. این ترکیبات در محصولات بهداشتی مخصوص اطفال هم دیده شده است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : جدال تولیدکنندگان اروپایی گلایفوزیت و محصولات آرایشی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری