معرفی اقلام آرایشی روزانه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

معرفی اقلام آرایشی روزانه

با اینکه محصولات آرایشی و بهداشتی روزانه به طور مرتب توسط مردم استفاده می‌شوند، ولی برای داشتن یک میکاپ بی عیب‌ و‌ کامل باید آشنایی کافی با هر یک از لوازم آرایشی داشت. همچنین از نظر اقتصادی با توجه به گران‌قیمت بودن لوازم آرایشی و وجود برندهای مختلف و انواع محصولات آرایشی،خوب است، ابتدا با کاربرد انواع لوازم آرایشی آشنا شده و سپس لیستی از لوازم آرایش مورد نیازتان را تهیه‌ کرده و طبق آن خریدتان را انجام دهید، تا بعدها با خرید لوازم آرایشی که مورد نیازتان نیستند به مشکل برنخورید.

اقلام آرایشی صورت:

فاندیشن (Foundation):

فاندیشن همان چیزی است که باعث می‌شود پوست شما بی عیب و نقص به نظر بیاید. این محصول رنگ پوست شما را یکدست می‌کند و هر گونه لکه‌های پوستی و تغییر رنگ روی صورت شما را پنهان می‌کند. مهم‌ ترین جنبه فاندیشن که باید در نظر گرفته شود، پوشش دهی فوق‌العاده آن میباشد. اگر می‌خواهید کاور سبک‌ تری داشته باشید، از مرطوب کننده‌ های رنگی استفاده کنید، ولی اگر علاقه‌ مند به پوشش دهی بیشتری هستید، فاندیشن مایع و یا فرم کلاسیک فاندیشن بهترین گزینه برای شما است.

کانسیلر صورت و چشم (Concealer):

کانسیلر اغلب برای پوشش‌ دهی بیشتر لک‌ها و تیرگی‌های پوستی به کار گرفته میشود. همچنین می‌تواند برای روشن‌ تر کردن برخی قسمت‌ های صورت و زیر چشم‌ ها مورد استفاده قرار گیرد. کانسیلر ها غلیظ‌ تر، جامد تر و پایدارتر از کرم پودرها بوده و پوشش بیشتری ایجاد می‌کنند و به دو دسته‌ی کلی کانسیلر زیر چشم و کانسیلر صورت تقسیم بندی میگردند.

برنزه کننده (Bronzer):

با توجه به افزایش محبوبیت پوست برنزه در بین افراد و در سال‌ های اخیر، پودر های برنزه کننده جایگزین بسیار مناسبی برای شیوه‌های پر دردسر برنزه کردن پوست هستند. به علاوه با این روش، هر زمان که دلتان برای رنگ پوستتان تنگ شد، تنها کاری که باید بکنید این است که صورتتان را شست و شو دهید.
برنزرها بعد از فاندیشن و کانسیلرها روی پوست استفاده می‌شوند، کار برنزر ها بخشیدن سایه و رنگ‌های طبیعی به پوست است. در انتخاب برنزر، سعی کنید برنزر مناسب برای تن پوست خود را انتخاب کنید تا بعد از استفاده رنگ پوستتان طبیعی جلوه کند، نه آنقدر نارنجی و نه آنقدر تیره.

کانتورینگ (Contouring):

کانتور کردن به معنای سایه زدن است و یک تکنیک آرایشی میباشد که برای آن لوازم آرایشی خاصی وجود دارد، از کانتورینگ برای تقویت و برجسته سازی اجزای صورت و یا بدن استفاده می‌شود. کانتورینگ معمولا به صورت سرد و گرم رنگ بندی شده است، که می توان از آن برای ایجاد یک یا دو سایه تیره تر و یا روشن تر از رنگ پوست در مناطق مختلف صورت مانند گونه‌ها، کنار بینی، حاشیه صورت، فک، نقطه T شکل (خط روی بینی و بالای ابروها) که مایلیم به شکل برجسته و یا ریز نشان داده شوند،مورد استفاده قرار میگیرد.

هایلایتر (Highlighter):

هایلایتر برای ایجاد درخشش بیشتر در برخی نقاط صورت به کار می‌رود و بیان میشود که در کارایی برعکس برنزر عمل می‌کند. برای آنکه قسمتی از صورت شما مورد توجه بیشتری قرار گیرد، از روشنایی مختصری در آن قسمت صورت خود استفاده می‌کنید.

رژگونه (Blush):  

رژگونه وسیله‌ای است که برای رنگ و فرم دادن به برخی نقاط صورت مخصوصا گونه‌ ها استفاده میگردد. برای بسیاری از افراد، رژگونه مطلوب‌ترین گزینه در لیست لوازم آرایش آن‌ها میباشد. هنگامی که شما هیچ آرایش خاصی ندارید، می‌توانید یک رنگ طبیعی روی گونه‌های خود ببینید. اما، پس از استفاده از فاندیشن و کانسیلر برای آرایش صورت خود، شما این رنگ طبیعی را می‌ پوشانید تا بتوانید پوستی یکنواخت‌ تر برای آرایش خود داشته باشید. رژگونه بهترین گزینه برای ایجاد دوباره رنگ بر روی گونه‌های شما است.

مداد ابرو (Pencil Eyebrow):

مداد ابرو معمولا برای رنگ بخشیدن و پر کردن ابروهای شما می‌تواند گزینه خوبی باشد، تقویت ابروها می‌تواند ظاهر کل صورت شما را تغییر دهد، به همین دلیل آرایش ابرو از مراحل مهم در آرایش چهره است. ساده‌ترین راه برای پر کردن و شکل دادن به ابروهایتان داشتن مداد ابرو میباشد. در استفاده از مداد ابرو دقت داشته باشید که رنگ مدادتان با رنگ ابرویتان سازگار باشد تا بعد از استفاده ظاهری طبیعی به ابروهایتان ببخشد.

ریمل ابرو (Mascara Eyebrow):

ریمل ابرو ها برای حفظ حالت ابرو عالی هستند. استفاده از ریمل ابرو روشی ساده و موثر برای حالت دادن و پر پشت کردن موقتی ابرو هاست، به خصوص برای افرادی که از کم پشتی یا نامرتب بودن ابروها شکایت میکنند.

سایه ابرو (Eyebrow shade):

آخرین گزینه از انواع لوازم آرایش ابرو سایه ابرو می‌باشد. سایه ابرو، دقیقا مانند مداد ابرو، برای پرکردن فواصل بین تارها و فرم دهی به ابروها مورد استفاده واقع میشود.

اسپری فیکس کننده (Fixing spray):

بعد از استفاده از لوازم آرایشی شاید تعجب کنید که، چگونه این همه مواد آرایشی بر روی صورت شخص بدون تغییر میماند؟ اینجاست که اسپری‌های فیکس کننده را پیشنهاد میکنند.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : معرفی اقلام آرایشی روزانه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری