5 رایحه برتر عطر دیور

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

5 رایحه برتر عطر دیور

دیور از برندهای مطرح فرانسوی میباشد و نام تجاری اش به دلیل مجموعه ای از محصولاتش که شامل لباس های اختصاصی سطح بالا، لباس های مجلل، لوازم آرایش و عطرهای لوکس در سرتاسر جهان شناخته شده و مشهور است. آغاز فعالیت دیور در حوزه عطر و ادکلن با رونمایی از اولین عطرش با نام میس دیور در سال ۱۹۴۷ بود. دیور بعد از عرضه اولین عطرش در دسته برندهای پیش گام قرار گرفت.

۱. دیور جادور ادو پرفیوم:

بعید است اهل خرید عطر و ادکلن باشید و رایحه جادویی عطر دیور جادور ادو پرفیوم را حس نکرده باشید. این عطر نوستالژی بعد از گذشت تقریبا ۲۳ سال از معرفی آن هنوز به طرز عجیبی میان بانوان طرفدار دارد. عطر زنانه جادو-ژادور رایحه معتدل و نسبتاً رسمی دارد. رایحه رویایی این عطر زنانه ترکیبی از رایحه مرکبات، گلابی، طالبی، هلو، مگنولیا، رز، وانیل، سدر، توت سیاه، بنفشه، گل برف و فریزیا در کنار مشک و یاس میباشد.

۲. میس دیور بلومینگ بوکت:

رایحه های گُلی میس دیور بلومینگ بوکت لطافت و خنکی خاصی دارد و همراه بسیار دلچسبی برای روزهای بهار و تابستان بانوان جذاب و جوان است. قرار گرفتن نت های انبوه گل صد تومانی به همراه رز در کنار رایحه نارنگی، هلو، ‌ زردآلو و مشک در کنار همدیگر باعث می‌شود بعد از استفاده از عطر حس قدم زدن در باغ های زیبای بهاری به شما دست دهد.

۳. دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷:

عطر دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷ از عطرهای چایپر گلی زنانه و بسیار جذاب برای پاییز و زمستان است. آمیزه این عطر خارق العاده توسط فرانسوا دماشی خلق شده است. در رایحه این عطر بیشتر بر روی نت های گُل رز تاکید شده است. ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، لیمو ترش، فلفل صورتی، پرتقال خونی، یاس، نعناع هندی و اقاقیای پالیساندر دیگر ترکیبات گرم و جادویی این عطر زنانه میباشند.

۴. دیور پیور پویزن:

این عطر دیور معجون جادویی با رایحه های گُلی است. این عطر زنانه خاص آمیزه پیچیده با نوعی هارمونی شگفت انگیز است و قطعاً برای بانوان جوان بسیار شامه نواز و دلفریب میباشد. با توجه به رایحه معتدل دیور پیور پویزن خرید آن برای استفاده در بهار و تابستان و یا حتی استفاده روزانه در کل سال توصیه میکند. ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، یاس، گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال، کهربا، سدر و چوب صندل سفید نت های با طراوت دیور پیور پویزن زنانه هستند.

۵. دیور ادیکت ادو پرفیوم:

این عطر دیور اثر خلاقانه دیگری از عطار مشهور فرانسوا دماشی است. او عطر دیور ادیکت ادو پرفیوم را به عنوان یک عطر زنانه گرم با رایحه رسمی و کمی سنگین مناسب بانوان برای شب های سرد و طولانی پاییز و زمستان خلق کرد. فرانسوا دماشی با ترکیب تنها ۴ رایحه برگ درخت نارنج، شکوفه پرتقال، یاس و وانیل عطر زنانه دیور ادیکت ادو پرفیوم را با رایحه ماندگار و خوشبو تقدیم دنیای عطرهای زنانه دیور کرد.

 

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : 5 رایحه برتر عطر دیور
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری