یخ رقیبی برای محصولات مراقبت پوستی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

یخ رقیبی برای محصولات مراقبت پوستی

 یک قالب یخ کوچک و فواید شگفت انگیز آن برای پوست صورت:

این موضوع کاملا ثابت شده است. به جز روتین محصولات مراقبت از پوست، مالش یک تکه یخ روی گردن و صورت برای یک بار در روز فواید چشمگیری روی زیبایی پوست شما دارد و می‌تواند به محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به نتایج سریعتر و کارآمدتر یاری برساند.

استفاده از یک تکه یخ راه حال عالی برای همه مشکلات پوستی شما:

چه بخواهید خشکی پوست را از بین ببرید یا ماندگاری لوازم آرایشی خود را در یک روز گرم تابستان بالا ببرید. مالش یک تکه یخ روی صورت، صرف نظر از وضعیت پوست شما، می‌تواند اثرات فوق العاده‌ای به همراه داشته باشد. تا پایان این خبر به نحوه عملکرد مکعب‌های یخی روی پوست صورت، فواید یخ برای صورت، خواص یخ خیار برای صورت، فواید یخ گلاب برای صورت و طرز استفاده از انواع ماسک یخ نگاهی خواهیم داشت.

آیا مالش یخ روی صورت مفید است:

مالش یک تکه یخ روی صورتتان بعد از گذراندن یک روز پر استرس بطرز فوق العاده‌ای پوست را شاداب می‌کند. اگر پوست شما تحت تاثیر استرس روزانه روی دچار مشکلاتی شده، یخ می‌تواند در رفع این مشکلات موثر عمل کند. زیرا یخ با تقویت گردش خون در صورت شما باعث درخشان شدن آن می‌شود. این ترفند کره ای میباشد و از افرادی که به دنبال مراقبت از پوست بودند در سراسر جهان الهام گرفته شده است تا پوست خود را زیبا‌تر و درخشان‌تر کنند.

خواص یخ برای صورت:

1.درخشان کردن پوست: همه افراد به دنبال پوستی درخشان هستند خب ماساژ یخ روی صورت می‌تواند به پوست شما درخشندگی بدهد. زیرا مالیدن یخ باعث بهبود گردش خون در پوست شما می‌شود و آن را درخشان می‌کند. مالش یخ روی صورت با انقباض رگ‌های خونی، باعث کاهش جریان خون در سطح پوست می‌شود. بدن برای متعادل سازی جریان خون، گردش خون بیشتری در صورت ایجاد می‌کند که همین موجب شادابی و درخشان شدن پوست شما می‌شود.

2.افزایش جذب محصولات پوستی: استفاده از یخ یک ترفند زیبایی قدیمی است که به شما اطمینان می‌دهد تمام محصولاتی که روی پوست استفاده می‌کنید به راحتی جذب شوند. اگر کرم شب یا هر سرم دیگری روی پوستتان میزنید، برای افزایش جذب محصولات پوستی یک تکه یخ روی آن بمالید. این کار باعث انقباض مویرگ‌های صورت و ایجاد یک حالت کششی روی پوست می‌شود به این ترتیب محصولات بهتر جذب پوست می‌گردند.

3.رفع حلقه‌های سیاه زیر چشم:استفاده منظم از یخ روی صورت می‌تواند برای رفع حلقه‌های سیاه مقاوم زیر چشم موثر عمل کند. برای این منظور باید مقداری گلاب را بجوشانید و آب خیار را به آن اضافه و ترکیب کنید. این مخلوط را با ریختن در قالب یخ فریز کنید در ادامه قالب یخ را روی نواحی دور چشم خود بمالید. اما، انتظار معجزه یک شبه را نداشته باشید. از آنجایی که این ترفند‌های زیبایی اثرگذاری سریعی ندارند، به همین دلیل برای مشاهده نتایج باید این روش را چندین روز تکرار شود تا اثر آن مشخص گردد.

۴.کمرنگ کردن و کاهش آکنه صورت: اگر از درمان آکنه آزاردهنده روی صورت خود قطع امید کرده اید، اجازه دهید تکه‌های یخ معجزه خود را به شما نشان دهند. استفاده از یخ روی پوست صورت، میزان تولید چربی روی پوست را کاهش می‌دهد. همچنین این ترفند زیبایی برای درمان برآمدگی‌ها و تورم ناشی از آکنه نیز موثر عمل می‌کند.

۵.درمان تورم زیر چشم: استفاده از یخ برای رفع تجمع بیش از حد مایع زیر چشم می‌تواند مفید باشد. یخ‌ها آن را بصورت حرکات دورانی از گوشه داخلی چشم به سمت ابرو‌ها حرکت دهید. این کار در کاهش تورم موثر عمل می‌کند.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : یخ رقیبی برای محصولات مراقبت پوستی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری