هنرنمایی تازه ای از Beauté Sélection بر چشم و ناخن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

هنرنمایی تازه ای از Beauté Sélection بر چشم و ناخن

MCB by Beauté Sélection در تاریخ 10 تا 12 سپتامبر در نمایشگاه پاریس پورت دو ورسای برگزار می شود:

MCB توسط Beauté Sélection Paris که تقریبا ده سال پیش ایجاد شد، اکنون فستیوالی برگزار میکند که آرایشگران و بازیکنان زیبایی نباید آن را از دست دهند.
انتظار می‌رود در طول سه روز نمایشگاه، بیش از 50000 بازدیدکننده محصولات و خدمات گسترده و نوآورانه‌ای را کشف کنند که توسط 270 غرفه‌دار به نمایش گذاشته شده است که 45 درصد آن‌ها برندهای جهانی خواهند بود ، درصدی که در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

MCB توسط Beauté Sélection:

به عنوان اصالت اصلی برای سال 2022، یک منطقه کامل را به زیبایی چشم و ناخن اختصاص داده است. حتی یک مسابقه جهانی منحصر به فرد با مشارکت انجمن Nail Art France برگزار شد.

برزیل در کانون توجه برای بازگشت عرضه جهانی:

نمایشگاه MCB در سال 2022 توسط Beauté Sélection Paris با داشتن 45 درصد از غرفه داران جهانی، با برندهایی از برزیل، ایتالیا، آلمان، کره جنوبی و چین بسیار متنوع خواهد بود! بیش از 20 برند برزیلی در حال حاضر حضور خود را تایید کرده اند، در مقایسه با تنها چهار برند در سال گذشته همه آنها در پاویون برزیل گرد هم خواهند آمد.

زیبایی چشم و ناخن:

آرایش، به ویژه برای ناخن ها و چشم ها، همیشه در این نمایشگاه ارائه شده است، اگرچه هرگز به اندازه آرایشگری نبوده است. میزبانان مطمئناً قصد ندارند همه چیز را معکوس کنند، اما آنها مایلند همه گرایش‌ها در صنعت آرایشگری و زیبایی را مطرح کنند، زیرا هر دو بخش ارتباط نزدیکی با هم دارند. سالن‌های مختلط در حال افزایش هستند و سالن‌های مو دیگر در ارائه فعالیت‌های اضافی مانند مراقبت از ناخن و زیبایی یا خدمات آرایش تردیدی ندارند.

با حضور حدود 30 برند:

آرایش چشم و ناخن باید حدود 16 درصد از محصولات ارائه شده در نمایشگاه را تشکیل دهد. لوازم آرایشی مراقبت از مو 35 درصد، فروشگاه ها 27 درصد، فناوری ها و خدمات دیجیتال 12 درصد، و نصب و تزیین محل فروش 6 درصد است.

و برای اولین بار:

با همکاری انجمن Nail Art France، MCB by Beauté Sélection Paris مسابقه بین المللی مژه و ناخن را برگزار میشود. 300 نامزد در ده مسابقه ناخن و پنج مسابقه مژه با هم رقابت خواهند کرد. بدون شک این نمایش جذابیت زیادی خواهد داشت.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : هنرنمایی تازه ای از Beauté Sélection بر چشم و ناخن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری