گام های جدید شرکتهای آرایشی و بهداشتی هندی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

گام های جدید شرکتهای آرایشی و بهداشتی هندی

Sugar Cosmetics:

یکی از برندهای زیبایی محبوب در میان مصرف کنندگان Gen Z و Millennial در هند، و یکی از بزرگترین شرکت های زیبایی کشور، در صدد جمع آوری کمک مالی 50 میلیون دلاری سری D توسط صندوق آسیایی L Catterton میباشد.

مشارکت مستمر سرمایه گذاران موجود:

شرکای A91، Elevation Capital و India Quotient علاقه شدیدی به چندین صندوق خصوصی نشان دادندو این قضیه شرکت را در مسیری قرار داد تا با شتاب رشد خود در زمینه زیبایی و مراقبت شخصی که به سرعت در حال گسترش است سرمایه گذاری کند.

مدل Omnichannel:

Sugar Cosmetics مجموعه گسترده ای از محصولات زیبایی را در همه دسته های لب، چشم، صورت، ناخن و پوست ارائه می دهد و در سه سال گذشته بیش از چهار برابر فروش داشته است. محصولات از تامین کنندگان آلمان، ایتالیا، هند، ایالات متحده آمریکا و کره تامین می شوند و به صورت آنلاین و از طریق شبکه ای متشکل از 40000 فروشگاه خرده فروشی در 550 شهر هند به فروش می رسند. ال کاترتون تاکید کرد: «استفاده مؤثر این شرکت از بازاریابی محتوای عصر جدید و تأثیرگذار به آن کمک کرده است تا ارتباطات عاطفی پایدار با طیف متنوعی از گروه‌های مصرف‌کننده ایجاد کند».

L Catterton بیشتر بر شرکت های بازار متوسط ​​و شرکت های نوظهور با رشد بالا متمرکز است:

این شرکت قصد دارد بر اساس روابط استراتژیک خود با LVMH برای کمک به Sugar Cosmetics در مرحله بعدی رشد خود در بحبوحه گسترش بازار زیبایی و مراقبت شخصی هند، ایجاد کند. L Catterton تجربه قابل توجهی در سرمایه گذاری جهانی در صنعت زیبایی و مراقبت شخصی دارد. سرمایه‌گذاری‌های فعلی و گذشته آنها در این فضا شامل Il Makiage، Intercos، The Honest Company، Tula، Bliss، CI Flavors، Elemis، Etvos، Function of Beauty، Marubi، Merit و Sociolla است.

بازار رو به رشد لوازم آرایشی و بهداشتی:

بابی ورگز، تحلیلگر مصرف کننده در گلوبال دیتا، اظهار داشت که این حرکت در زمانی انجام می شود که بازار لوازم آرایشی و بهداشتی هند در نقطه عطف قرار دارد. با هدایت مصرف کنندگانی که به طور فزاینده ای لوازم آرایشی و مراقبت از پوست را بخشی از کارنامه روزانه خود می کنند و انواع مختلف محصولات را آزمایش می کنند، بازار زیبایی و مراقبت شخصی هند به طور قابل توجهی در پنج سال گذشته گسترش یافته است. افزایش پذیرش خرید آنلاین و نفوذ بیشتر محصول در شهرهای ثانویه نیز به بزرگ شدن بازار کمک می کند.

فروش محصولات زیبایی 5.6 درصد در طی سال‌های 2015-2020 افزایش یافته:

در زمان همه گیری COVID-19 ارزش فروش از 11.1 میلیارد دلار در سال 2015 به 14.6 میلیارد دلار در سال 2020 رسید. با کاهش تدریجی محدودیت‌های همه‌گیری، گلوبال دیتا پیش‌بینی می‌کند که فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در هند به میزان 7.2 درصد طی سال‌های 2020-2025 افزایش یابد و به 20.6 میلیارد دلار در سال 2025 برسد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : گام های جدید شرکتهای آرایشی و بهداشتی هندی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری