شما میتوانید با نوشیدن آب به تناسب اندام برسید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

شما میتوانید با نوشیدن آب به تناسب اندام برسید

نوشیدن آب به تنهایی فواید مناسبی دارد:

مصرف آب ولرم به صورت ناشتا و با معده خالی خواص بسیار عالی را برای سلامت بدن انسان به همراه می آورد.

اکثر ما ترجیح می دهیم تا روز خود را با یک فنجان چای یا قهوه ی گرم آغاز کنیم:

البته وقتی به آب می رسیم، معمولا ترجیح می دهیم تا یک لیوان آب یخ بخوریم. همانطور که متخصصین طب هندی معتقد میباشند، شما با نوشیدن آب یخ به بدن خود آسیب می زنید. از طرفی نوشیدن آب ولرم ذائقه ی شما را در قیاس با چای یا قهوه گرم؛ جلب نمی کند. مصرف منظم آب ولرم فواید بی شماری را از جمله کاهش وزن و التیام دردها برای شما به ارمغان می آورد.

کمک به کاهش وزن:اگر برنامه ای برای کاهش وزن و رژیم دارید می توانید مقداری آب ولرم بنوشید. با نوشیدن آب ولرم، مقدار کمی دمای بدن شما را افزایش می دهد؛ که سطح سوخت و ساز بدن شما را شتاب می دهد. با توجه به کالری صفر آن، آب ولرم از دردهای گرسنگی جلوگیری می کند و همچنین به شما احساس سیری می دهد که کمک عالی برای کاهش وزن است.

 سم زدایی بدن:بسیاری از مردم نمی دادند که آب ولرم همانند یک معجون قوی برای پاک کردن بدن شما عمل می کند، که سموم زیان بار را توسط تعریق و ادرار از بین می برد. بدینوسیله از طرفی سموم محبوس در بدن شما نیز از بین می برد. همچنین شما می توانید برای نتایج مقداری آب لیمو یا عسل به آب ولرم بیفزایید.

جلوگیری از پیری زود رس:علاوه بر سم زدایی بدن شما، آب ولرم انعطاف پوست شما را زیاد کرده و قابلیت پوست برای ترمیم را ارتقا می دهد؛ از این رو علائم پیری زود رس مانند چین و چروک، پوست خشک و لکه های تیره در صورت شما دیده نمیشوند.

تسکین درد:گرمای حاصل از آب ولرم با افزایش جریان خون، ماهیچه ها را تسکین می دهد. پس اگر از گرفتگی یا کشیدگی ماهیچه رنج می برید، کیسه آب داغ را بر روی قسمت آسیب دیده بگذارید تا دردش کاهش پیدا کند. این یک روش درمان قدیمی برای تسکین درد و تورم گرفتگی های ماهیچه ناشی از قاعدگی و سردرد بوده است.

محافظت از پوست در مقابل عفونت ها:

جدا از جوان سازی سلول های پوستی، مصرف روزانه آب ولرم پوست شما را سم زدایی می کند و بدینوسیله ریسک بیماری های مرتبط پوست را پایین می آورد. قاعده نوشیدن حداقل هشت لیوان آب ولرم بدن را در مقابل آکنه در مسیر درست قرار میدهد. آب ولرم منافذ پوست را رفع انسداد می کند و سموم موجود در پوست را از بین می برد. علاوه بر آن آب ولرم به مانند یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست خشک و سوخته شده عمل می کند.

کاهش ریسک بیماری های سوختن پوست ناشی از آب:

فایده دیگری که به نوشیدن آب ولرم اضافه می شود این است که شما کمتر در معرض ریسک سوختگی پوست توسط آب قرار می گیرید. به این علت که آب ولرم تعداد زیادی از میکروب های موجود در آب را می کشد، از این رو مصرف آن در قیاس با مصرف آب یخ، بهتر است.

بازیابی آب در بدن:

زمانی که بعد از یک خواب طولانی بیدار می شوید، بدن شما به صورت طبیعی بدون آب میباشد. مهم نیست که روز قبل چه مقدار آب نوشیده اید، شما از ذخیره ی خود استفاده کرده اید و الان زمان پر کردن مخزن است.

افزایش سوخت و ساز:

نوشیدن آب یک تاکتیک حیاتی است زمانی که به موضوع کاهش وزن می رسیم. اما نوشیدن آب بعد از بیدار شدن بهترین روش برای انجام آن است. فکر نوشیدن آب بعد از بیدار شدن مانند یک زنگ برای متابولیسم شما است. نوشیدن آب در صبح، سوخت و ساز شما را تسریع می کند و اثبات شده است که ظرفیت سوختن کالری در طی روز نیز فزونی می یابد.

تامین انرژی مغز:

مغز شما از ۷۵٪ آب تشکیل شده است ، اگر مقدار کافی آب می نوشید؛ شما خواهی دانست که بدون آب مغز شما در سطح خوبی فعالیت نخواهد داشت. نوشیدن یک لیوان آب ولرم در صبح، احساس تند و تیز و تمیزی در طی روز به شما میبخشد.

آب ولرم کاملا شما را سر حال می آورد:

دلیل اینکه شما باید بعد از بیدار شدن آب ولرم بنوشید، این است که احساس خوب تازگی به شما دست خواهد داد. واقعا هیچ چیزی به شما بعد از بیدار شدن با دهان خشک حس تازگی نخواهد داد جز لذت بخش ترین ماده شفا بخش زندگی که آب ولرم است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : شما میتوانید با نوشیدن آب به تناسب اندام برسید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری