راهکاری برای در امان ماندن فرمول عطر

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

راهکاری برای در امان ماندن فرمول عطر

تا پیش از این، عطرسازان راه حل های دیگری به جز رازداری برای محافظت از ساخته های خود داشتند:

این راهکارها مشمول قوانین مالکیت معنوی نمی شد. با این حال، این حفاظت در مقابل پیشرفت روزافزون فناوری‌های آنالیز، به‌ویژه کروماتوگرافی گازی، که نمایش سریع ترکیب شیمیایی یک فرمول را ممکن می‌سازد، کاملاً توهم‌آمیز شده بود.

ایجاد یک عطر اصیل یک فرآیند طولانی و دقیق است:

این کار نیاز به مهارت های مختلف، زمان زیاد و آزمایش های زیادی دارد. این فرآیند گران است و جعل‌کنندگان که در صنعت لوکس بسیار زیاد هستند با دزدی از آثار سازندگان اصلی از چنین سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی اجتناب می‌کنند. در نتیجه عطر و لوازم آرایشی جزو تقلبی ترین محصولات دنیاست! در سطح اروپا، توقیف عطرها و لوازم آرایشی تقلبی، نزدیک به 10 میلیارد یورو، تقریباً 10 درصد از بازار لوازم آرایشی را تشکیل می دهد.

پایه بی رنگ و بی بو:

Symrise برای محافظت از کار خلاقانه عطرسازان و سرمایه گذاری مشتریان خود، در سال 2018 برنامه ای را برای محافظت از فرمول های معطر با محو کردن نتایج تجزیه و تحلیل کروماتوگرافی گازی در مورد مواد تشکیل دهنده عطر راه اندازی کرد.

این فناوری  توسط تیم تحقیق و توسعه Symrise با مشورت عطرسازان آنها توسعه یافته است:

این فناوری مبتنی بر یک پایه جهانی نوآورانه، بی رنگ و بی بو است که به محافظت از اصالت عطری که در آن استفاده می شود کمک می کند. این شامل مخلوطی از مواد خام خاص، با مقاومت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش و پایداری دما است که طیف وسیعی از تداخل را در طول تجزیه و تحلیل کروماتوگرافی گازی ایجاد می کند. با محو کردن کمیت و شناسایی برخی از مواد خام موجود در فرمول عطر، پایه تولید مجدد یک عطر خاص را بسیار دشوارتر می کند.

قبلا در 45 فرمول تست شده است:

فناوری Cryptosym که در سال 2019 نهایی شد، قبلاً روی 45 فرمول توسعه یافته توسط Symrise برای خانواده های مختلف بویایی اعمال شده است.

تجزیه و تحلیل کروماتوگرافی نشان داد:

از 133 ماده طبیعی و مصنوعی آزمایش شده، این فناوری باعث ایجاد تغییراتی در نتایج تجزیه و تحلیل برای 118 مورد از آنها می شود: تعیین کمیت 93 مورد، و شناسایی 25 مورد دشوار است. در اصل، طبق گفته Symrise، 40٪ از مواد خام آزمایش شده تحت تأثیر Cryptosym قرار گرفتند و 29٪ از آنها کاملاً توسط این فناوری “رمزگذاری شده بودند”.

Aliénor Massenet، عطرساز ارشد Symrise، تأکید می کند:

Cryptosym یک انقلاب در این بخش است، زیرا تا آن زمان هیچ چیزی برای محافظت از مالکیت معنوی خلاقیت عطرساز توسعه نیافته بود. با Cryptosym، کپی کردن یک عطر در حال حاضر دشوارتر شده است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : راهکاری برای در امان ماندن فرمول عطر
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری