نوآوری در زیست شناسی میتواند پوست را تحریک کند

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نوآوری در زیست شناسی میتواند پوست را تحریک کند

موضوع اصلی امسال این است:

چگونه تجربه بالینی مکانیسم های زیست شناسی پوست را برجسته می کند.

مصاحبه دکتر نیکو فراز، رئیس Cosmet’in Lyon:

Cosmet’in Lyon Skin Science Days چه چیزی را برای صنعت لوازم آرایشی نشان می دهد. دکتر نیکو فراز بیان داشت این کنگره از زمان تأسیس انجمن در سال 1962 هر دو سال یکبار برگزار می شود. هدف آن برجسته کردن آخرین نوآوری ها و پیشرفت های علمی در زیست شناسی پوست است. از آنجایی که زیست شناسی پوست به طور مستقیم با پوست و زیبایی در ارتباط است، این مهمتر است. بنابراین این یک فرصت واحد برای گرد هم آوردن تمام بازیکنانی است که در پیشرفت‌های نوآورانه برای مراقبت و سلامت پوست مشارکت دارند.

آخرین اکتشافات و روندهای نوظهور در زیست شناسی پوست چیست:

دقیقاً اینها موضوعاتی هستند که در طول کنگره مورد بحث قرار خواهند گرفت. تعامل بین میکروبیوتا و پوست انسان. عوامل محیطی مانند آلودگی و تأثیر آنها به ویژه بر وضعیت التهابی پوست، پیری زود رس، پیشرفت در بازسازی، ترمیم و التیام پوست صورت گرفته است.

چرا تصمیم گرفته شد روی تأثیر آزمایش‌های بالینی بر مکانیسم‌های بیولوژی پوست تمرکز شود:

به طور سنتی، ما با اکتشافات آزمایشگاهی شروع می کنیم و سپس به تجربیات بالینی می رویم. ما می‌خواستیم از زاویه‌ای مخالف به این موضوع بپردازیم. با ارائه مروری بر اکتشافات حاصل از آزمایش‌های بالینی و با نشان دادن اینکه چگونه تحقیقات و نوآوری‌های اساسی در زیست‌شناسی پوست را تحریک می‌کنند.

چگونه این دانش از توسعه محصولات جدید توسط برندها حمایت می کند:

برندها باید هم روندهای بازار را جذب کنند و هم مراقب نوآوری های علمی و فناوری باشند. در نظر گرفتن این مهم است که توسعه و اعتبارسنجی ارتباط و کارایی محصولات آینده را ممکن می سازد.

این اکتشافات به مصرف کنندگان، نوآوری، کارایی و امنیت ارائه می دهد:

Cosmet’in Lyon در این سه جنبه بسیار درگیر است و می خواهد این دانش را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. همچنین در حال آماده سازی یک رویداد بازار انبوه است که در منطقه لیون در پایان سال 2021 برگزار می شود تا توضیح دهد که چگونه محصولات آرایشی و بهداشتی توسعه می یابد. سپس در اوایل سال 2022، صنعت لوازم آرایشی، ساختار و افق های تجاری آن را به مخاطبان دبیرستان ارائه خواهد کرد. یک کتابچه و یک انجمن شغلی مرتبط با صنعت زیبایی در حال آماده سازی است. آموزش و پرورش در قلب ماموریت ما قرار دارد، گرد هم آوردن همه ذینفعان: دانشگاهیان، کلینیک ها، صنعت و مصرف کنندگان.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : نوآوری در زیست شناسی میتواند پوست را تحریک کند
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری