شکستن تابو برای صحبت درباره مراقب پوست آقایان

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

شکستن تابو برای صحبت درباره مراقب پوست آقایان

برندهای مراقبت شخصی مردانه:

در این زمان شاهد برند سازی برای مراقبت پوست و موی آقایان در فضای مجازی هستیم که این به هنجارشکنی مثبت در این راستا و شرکتهای حمایت کننده از این روش کمک میرساند.

فیلیپس نورلکو در ماه اکتبر از مشارکت با Movember رونمایی کرد:

رویدادی سالانه که در آن مردان موهای صورت خود را برای افزایش آگاهی در مورد بهداشت و سلامت روان رشد می دهند. از زمان تأسیس این شرکت در سال 2003، Movember بیش از 1250 پروژه جهانی بهداشت مردان را تأمین مالی کرده است و امسال با Philips Norelco هماهنگ شده است تا مساعدت را توسعه دهد. این برند آرایشی همچنین مبلغی معادل 550000 دلار شامل بیش از 850 ماشین اصلاح فیلیپس نورلکو و کمک مالی به Movember برای توسعه تحقیقات و برنامه‌های سلامت مردان برای خود متعهد شده است.

دکتر جیک تیلور، رزیدنت ارشد اورولوژی در NYU Langone و یکی از شرکای فیلیپس نورلکو، گفت:

من فکر می‌کنم این بخش بزرگی از کمپین Movember است که در آن مردان سلامت و تندرستی خود را در اولویت قرار دهند و این شامل سلامت روان نیز می‌شود.

تیلور علاوه بر مجموعه مکالمات زنده اینستاگرامی خود:

در حال تولید محتوا برای فیلیپس است. او گفته که من فکر می‌کنم قطعاً با گسترش رسانه‌های اجتماعی، بسیاری از مردان احساس راحتی می‌کنند که در مورد سلامت به طور کلی صحبت کنند و اینکار می‌تواند تأثیرات بیشتری بر سلامت روان داشته باشد. هفتاد و پنج درصد از مردان به اضطراب دچار شده اند و اکنون مایلند آشکارا در مورد آن صحبت کنند.

آقایان در ابتدا:

آنها به مراقبت از پوست در دوران جوانی برای مبارزه با آکنه و یادگیری نحوه اصلاح علاقه نشان می دهند، اما این بیشتر جنبه عملی دارد تا ترمیم ذهنی و دریافت آرامش.

در 10 سال گذشته:

شاهد ظهور برندهای آرایشی و آرایشگاه هایی مانند Dollar Shave Club، Harry’s و Frank’s Chop Shop و سایر موارد بودیم. با وجود اینکه بازیکنانی مانند Kiehl’s، Malin & Goetz و Aesop که به طور تصاعدی کسب و کار مراقبت از پوست خود را گسترش دادند، تمرکز روی موهای صورت و آرایش مو بود ولی امروزه مردان گزینه‌های بیشتری برای استفاده دارند.
سال گذشته شاهد افزایش استقبال از آرایش و لاک ناخن مردانه بودیم که مورد علاقه افراد مشهوری مانند هری استایلز و ایوان موک و همچنین طراحانی مانند ویرجیل آبلو بود. این میتواند جنبشی برای فرهنگ سازی مثبت و عادی سازی آرایش و رسیدگی به خود برای آقایان شود.پس میتوان پیشرفت خوبی را در این راستا برای جوامع جهانی شاهد باشیم.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : شکستن تابو برای صحبت درباره مراقب پوست آقایان
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری