تاثیر معکوس کرونا بر کمپانی رولون برخلاف سایر کمپانی ها

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تاثیر معکوس کرونا بر کمپانی رولون برخلاف سایر کمپانی ها

کمپانی آرایشی و بهداشتی رولون:

غول شرکت های آرایش و بهداشتی در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 با افت 20.1 درصدی به 477.1 میلیون دلار رسید در حالیکه در دوره قبل 596.8 میلیون دلار بود. بخش عطرهای این شرکت با سقوط 24 درصدی بیشترین آسیب را بر پیکر اقتصاد کمپانی وارد کرد ، در حالی که بخش Revlon با افت 23.9 درصدی روبرو گشت و واحدهای الیزابت آردن و نمونه کارها به ترتیب کاهش 14.9 درصدی و 16.2 درصدی را تجربه کردند. زیان عملیاتی این شرکت معادل 9.7 میلیون دلار در مقابل 416.7 میلیون دلار درآمد عملیاتی طی دوره قبل بود که به گفته Revlon عمدتا ناشی از فروش خالص کمتر و حاشیه سود ناخالص کمتر میباشد.

دبرا پرلمن ، رئیس Revlon و مدیر ارشد اجرایی عنوان میکند:

در حالی که COVID-19 همچنان تأثیر قابل توجهی در صنعت زیبایی و همچنین در تجارت ما دارد ، من خوشحالم که نتایج سه ماهه سوم سال 2020 کمپانی بهبود پی در پی در فروش خالص در مقایسه با سه ماهه قبل کاهش داشته. ما همچنان در مدیریت مبانی هزینه خود تلاش میکنیم تا تأثیر COVID-19 را بر سودآوری خود کم کنیم. طی سه ماهه سوم ، شرکت در گسترش تجارت الکترونیکی خود پیشرفت بیشتری را به خود دیده است که اکنون تقریباً 12 درصد از فروش خالص شرکت را بیش از انتظارات ما نشان می دهد. همچنین ، بر اساس مبلغ اصلی کل 5.75 درصد یادداشتهای ارشد مناقصه پیشنهادی صرافی در انتظار تعویض شرکت است، مورد انتظار شرکت است که این معامله را در اواخر این هفته ببندد ، این قرارداد به ما باند اضافی مورد نیاز برای اجرای بیشتر استراتژی کسب و کار خود ، از جمله سرمایه گذاری در مارک ها و بازارهایی که مقیاس داریم ، و رشد تجارت الکترونیکی را میدهد.

این کمپانی میخواهد:

از همه ذینفعان خود برای پشتیبانی در حین معامله تشکر کند. در حالی که شرکت هنوز چالش هایی برای مواجهه دارد یعنی تأثیر مداوم بیماری همه گیر COVID-19 آنها معتقدند که یک استراتژی بلند مدت درست کرده اند و اجرای آن را علیه آن ادامه خواهند داد.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تاثیر معکوس کرونا بر کمپانی رولون برخلاف سایر کمپانی ها
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری