راهکاری برای آرایشگران مبتلا به کرونا در محل کار

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

راهکاری برای آرایشگران مبتلا به کرونا در محل کار

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها که این گزارش را منتشر کرد:

عنوان کرد که این یافته‌ها به سیاست‌های جهانی پوشاندن صورت به عنوان ابزاری برای کاهش سرعت انتشار ویروس SARS-CoV-2 وزن اضافه می‌کند. این مطالعه بر اساس یک مورد خاص است که چند ماه پیش در یک آرایشگاه در ایالات متحده مشاهده شد. در 12 می، یک آرایشگر مو (استایلیست A) علائم تنفسی را در سالنی در اسپرینگفیلد، میسوری ایجاد کرد و تا 20 می به کار با مشتریان ادامه داد، زمانی که آزمایش کرونای جدید مثبت دریافت کرد. استایلیست A توصیه های پزشکی را برای قرنطینه پس از آزمایش خود در 18 مه نادیده گرفت. آرایشگر دوم مو (استایلیست B) که در معرض اولین مورد قرار گرفته بود، در 15 می علائمی را بروز داد و همچنین تا 20 می به کار خود ادامه داد، زمانی که آرایشگر A نتیجه خود را گرفت. دو روز بعد استایلیست B کرونا مثبت شد.

سالن به مدت سه روز برای ضدعفونی بسته شد:

در حالی که مقامات بهداشتی شهرستان گرین ردیابی تماس را انجام دادند و در مجموع 139 مشتری را که توسط دو آرایشگر آلوده مشاهده شده بودند شناسایی کردند. بقیه کارکنان نیز به مدت دو هفته قرنطینه شدند. در طول تعامل خود با مشتریان، هر دو آرایشگر از ماسک استفاده می کردند: آرایشگر A یک پوشش دولایه نخی برای صورت استفاده کرده بود، در حالی که استایلیست B از یک پوشش دولایه نخی یا یک ماسک جراحی استفاده کرده بود. اما حتی زمانی که آرایشگر A علائمی داشت، دو آرایشگر با یکدیگر تعامل داشتند در حالی که هیچ یک در فواصل زمانی بین مشتریان پوشیده نبود.

عدم وجود آلودگی آشکار در بین مشتریان:

همه 139 مشتری برای دو هفته آینده از نظر علائم تحت نظر قرار گرفتند. هیچ یک از 67 نفری که مورد آزمایش قرار گرفتند مثبت نبودند و هیچ یک از کسانی که آزمایش را رد کردند زمانی که پیام‌های متنی روزانه برایشان ارسال می‌شد و از حال سلامتی‌شان جویای خبر میشدیم علائم را طی 14 روز آینده گزارش نکردند. مشتریان تقریباً از نظر جنسیت متعادل بودند و سن آنها از 21 تا 93 با میانگین 52 سال متغیر بود. اکثریت قریب به اتفاق در تمام مدت قرارهای خود از ماسک استفاده می کردند که مدت زمان آن بین 15 دقیقه تا 45 دقیقه بود. مراجعین بیشتر از ماسک های پارچه ای یا ماسک های جراحی استفاده می کردند، در حالی که حدود پنج درصد آنها از ماسک های تنفسی N95 استفاده می کردند.

دانشمندان بر این باورند:

اگرچه قطرات بزرگی که از افراد هنگام سرفه یا عطسه ساطع می‌شوند، عامل اصلی انتشار COVID-19 هستند، قطرات کوچک‌تر که در حین صحبت‌های معمولی رها می‌شوند نیز بالقوه خطرناک است. این امر به ویژه مهم است زیرا ممکن است افراد در دو تا سه روز قبل از بروز علائم، ویروس را ناآگاهانه منتشر کنند، یا در موارد نادر، یک ناقل ممکن است هرگز علائمی را ایجاد نکند.

نویسندگان گزارش CDC به این نتیجه رسیدند:

تصویب گسترده سیاست‌هایی که نیاز به پوشش صورت در مکان‌های عمومی دارند باید برای کاهش تأثیر و بزرگی امواج اضافی COVID-19 در نظر گرفته شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : راهکاری برای آرایشگران مبتلا به کرونا در محل کار
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری