شغل هیجان انگیز آرایشگری

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

شغل هیجان انگیز آرایشگری

حرفه آرایشگری:

در گذشته آرایشگاه ها و یا به اصطلاح آن زمان سلمانی ها، جایی بودند که در آن تنها کوتاهی مو و برای آقایان به علاوه کوتاهی موها، اصلاح صورت نیز انجام می شد. اما امروزه با توجه به بالا رفتن نیاز مردم، آرایشگری به یک حرفه کاملا تخصصی در زمینه گریم و میکاپ، رنگ و مش، پوست، ناخن و مو و…. تبدیل گشته و آرایشگاه ها خدمات با کیفیتی در این زمینه ها ارائه میدهند.

مزایای حرفه آرایشگری:

این حرفه مزایای مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

یک آرایشگر می تواند به صورت مستقل کار کند و صاحبکار خود باشد:

البته این مزیت برای کسانی که به تازگی وارد این کار شده اند، صادق نیست. اما خوبی میکاپ آرتیست بودن در این است که پس از مدتی که فرد با کار آشنا شد و مهارت کافی را در این حرفه به دست آورد دیگر نیازی به کار کردن زیردست دیگران ندارد و خود می تواند به تنهایی و به صورت مستقل کار کند.

آرایشگران با انگیزه تر درآمد بالاتری دارند:

آرایشگرانی که به کار خود به صورت حرفه ای نگاه کنند و در عین مهارت بالا، در کار خود خلاقیت به خرج می دهند، می توانند با کمی تبلیغات مشتری های بیشتری به دست آورده و کارمزد خوبی به دست آورند.

امنیت شغلی آرایشگری:

از آن جایی که حرفه آرایشگری روز به روز گسترده تر می شود، می توان با رعایت چند نکته در این کار امنیت شغلی داشته باشیم.

لذت کار در آرایشگاه:

کسانی که از برخورد با افراد مختلف و تعامل با آن ها لذت می برند، می توانند در این حرفه موفق باشند و ترقی کنند. در محیط آرایشگاه افراد مختلفی رفت و آمد می کنند و کار در این محیط را جذاب تر می کنند. از آن جایی که کار آرایشگری کار پر استرسی محسوب نمی شود مناسب کسانی است که از شغل های پر استرس دوری می کنند.

محل کار آرایشگران:

درست است که آرایشگران معمولا در آرایشگاه ها کار می کنند. اما این شغل در مکان های مختلف دیگری نیز قابل انجام است. یک آرایشگر می تواند کار خود را در بیمارستان ها و بهزیستی ها انجام دهد و مشتری های ثابت خود را داشته باشد. وجود آرایشگاه در هتل ها و مراکز تفریحی نیز مشتری های متعددی جذب می کند و آرایشگران می توانند در چنین محیط های متنوعی خدمات خود را عرضه کنند.

توضیحاتی برای شغل آرایشگری:

آرایشگری حرفه ای میباشد که نیازمند آموزش و کسب مهارت میباشد و هر آرایشگر باید پروانه مربوط به کار خود را داشته باشد. البته یکی از مزیت های این شغل در تنوع آن است و آرایشگران می توانند در زمینه گریم و میکاپ، کاربامواد، ناخن، پوست و یا مو و…  فعالیت کنند. البته این حرفه برای آقایان تنوع کمتری دارد و از آن جایی که اکثرآقایان تنها برای کوتاهی موهای خود به آرایشگاه ها مراجعه می کنند، آرایشگران مرد باید مهارت خود را بیشتر در زمینه کوتاهی و مدل های مختلف مو بالا ببرند. خدمات مربوط به پوست نیز در بسیاری از آرایشگاه ها انجام می شود. این خدمات نیز بستگی به نوع آرایشگاه و سرویس هایی دارد که یک آرایشگاه ارائه می دهد. خدمات دیگری مانند رنگ مو، کاشت ناخن، صاف کردن و یا فر کردن مو، نیز پروسه های شیمیایی هستند که در آرایشگاه ها انجام میگردد. البته در هر شهر یا کشوری آرایشگران دارای جواز و پروانه انجام این خدمات هستند.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : شغل هیجان انگیز آرایشگری
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری