تاریخچه جالب بافتن مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تاریخچه جالب بافتن مو

انواع بافت مو:

این کار از محبوب‌ترین روش‌های آراستن موهاست که مدل‌های بسیار متنوعی داشته و برای همه سنین مناسب میباشد. تنوع انواع مدل بافت مو آن قدر زیاد است که هر کسی با توجه به سلیقه، فرم صورت و اندازه موهای خود می‌تواند مدل زیبایی را انتخاب و به راحتی برای مجالس مختلف آماده شود؛ از بافت مو با موی مصنوعی رنگی تا بافت مو از پایین به بالا که سخت بوده و البته مد روز است. بسیاری از خانم‌ها برای اینکه موهای خود را ببافند، به آرایشگاه رجوع می‌کنند. اما میتوان این نوید را داد که با دنبال کردن آموزشها در فضاهای مجازی میتوان به تنهایی اینکار را خودتان انجام دهید.

تاریخچه بافت مو:

جالب است تاریخچه‌ای از انواع بافت مو را توضیح دهیم و به آن بپردازیم. شواهد حاکی از آن است که اولین بار حدود 3500 سال قبل از میلاد زنان آفریقایی به بافتن موهای خود به شکل بافت ساده‌ای که امروزه آن را می‌شناسیم، علاقه‌مند شدند. به مرور زمان بافتن موها در بین قبایل دیگر رواج پیدا کرد و علاوه بر بافت ساده، انواع بافت مو با روش‌ها و طرح‌های مختلفی پدید آمد. جالب است بدانید در آن زمان انواع بافت موی سر نشانه‌ای خاص برای مردمان هر قبیله بود و حتی سن، ثروت، وضعیت تاهل و مذهب آن‌ها را مشخص میکرد. به مرور زمان انواع بافتهای مو در اکثر کشورهای جهان جای خود را باز کرده و محبوبیت ویژه‌ای در بین خانم‌ها و آقایان پیدا کردند؛ تا جایی که تا به امروز در قرن 21 همچنان شاهد معرفی ترندها و انواع بافت مو جدید میباشیم و این یک هنر برای هر فردی است که آن را بیاموزد.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تاریخچه جالب بافتن مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری