چیزهایی که لازم است درباره تاتو بدانیم

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

چیزهایی که لازم است درباره تاتو بدانیم

خالکوبی یا تاتوی بدن:

در سال‌ های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. مطابق با آمارهای اعلام شده، ۲۵ درصد بزرگسالان ۱۸ تا ۳۰ ساله در دنیا دارای خالکوبی هستند. تتو درواقع یک هنر میباشد، زیرا تتوکار می ‌تواند طرح‌ های بسیار زیبایی را روی بدن شما به جا بگذارد. اما با تمام این زیبایی ها، لازم است که قبل از انجام این کار، درباره آن اطلاعات جامع و کافی را به دست آورید.

تتو فقط مختص بدن نیست:

تتو و آرایش نیمه دائم صورت بین بانوان رواج دارد. آرایش های نیمه دائم صورت مانند میکروبلیدینگ و شیدینگ ابرو که برای فرم دادن به ابرو کاربرد دارند. میکروبلیدینگ لب که متقاضیان آن افرادی هستند که وقت کافی برای آرایش ندارند. مزووایت یا کرم پودر دائم نیز برای کسانی مفید است که از رنگ پوست صورت خود راضی نمیباشند. با تمام مزایا و زیبایی هایی که خالکوبی برای ما دارد، نباید عوارض و معایب آن را فراموش کرد. بنابراین بهتر است قبل از هر کاری ابتدا با مزایا و معایب تاتو بدن آشنایی داشته باشید و سپس با آگاهی اقدام کنید.

تاتو بدن چیست:

تاتو یا خالکوبی نوعی اصلاح برای آرایش و تزئیین پوست است که از طریق جوهر و سوزن یا رنگ و رنگدانه انجام می‌شود. رنگ تتو بهتر است متناسب با تناژ پوست انتخاب گردد. تتو می‌توانند موقت یا دائمی باشد. اگر جوهر به لایه میانی پوست (درم) تزریق شود، تاتو دائمی خواهد شد. اما اگر تزریق جوهر در لایه اول پوست انجام گردد، به آن تاتوی موقت می‌ گویند. در تاتوی دائمی، جوهر به لایه دوم پوست تزریق میشود. زخمی روی پوست ایجاد می‌شود و پس از بهبود زخم، طرح تاتو شما آشکار می‌شود. این طرح به هیچ عنوان پاک نمی‌شود و تا آخر عمر با شما خواهد بود. تاتوی موقت نیز مانند تاتوی دائمی به زیر پوست زده می‌شود، اما جوهر و رنگدانه آن پس از مدتی جذب و محو می‌گردد.

تاتو در گذشته:

این کار به صورت دستی انجام می ‌شد. یعنی تتوکار پوست را با سوزن سوراخ می ‌کرد و جوهر را با دست تزریق می ‌کرد. اما امروزه تتوکاران حرفه ‌ای این کار با استفاده از انواع دستگاه‌ تاتو به انجام میرسانند.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : چیزهایی که لازم است درباره تاتو بدانیم
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری