قرار دادن منظم اقلام آرایشی در کنار هم

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

قرار دادن منظم اقلام آرایشی در کنار هم

چیدمان لوازم آرایش در محیط:

یکی از مسائلی که خانم های زیادی به سادگی از آن صرف نظر کرده و اهمیت آن را مد نظر قرار نمیدهند، چیدن لوازم آرایش میباشد. چیدن لوازم آرایش در منزل  و یا در یک سالن زیبایی بسیار حائز اهمیت است و نشان می دهد که فرد چقدر حرفه ای میباشد  و به کار خود اهمیت می دهد.در این خبر به توضیح اهمیت این موضوع میپردازیم.

کنار هم قرار دادن لوازم آرایش مشابه:

یکی از نکات مهم در چیدن اقلام آرایشی کنار هم قرار دادن وسایل با کاربرد مشابه است. بطوری که فرچه ها در کنار هم، سایه کنار هم و دیگرلوازم آرایش که موارد مصرفی مشابهی دارند در کنار یکدیگر باشند.

استفاده از وسایل تزئینی برای لوازم آرایش:

وسایل تزئیناتی برای قرار دادن لوازم آرایش مشابه مانند رژ لب ها، مداد ها و دیگر لوازم آرایش می تواند از به هم ریختگی میز آرایش شما جلوگیری کرده و در عین حال سلیقه شما را نشان دهد.

طراحی کشو برای لوازم آرایش:

با کمی خلاقیت و یا با صرف کمی هزینه می توان کشوهای زیر میزهای آرایش را به چند قسمت تقسیم کرده و هر کدام از لوازم آرایش را در یک قسمت قرار داد تا هم دسترسی به آن ها ساده تر باشد و هم این که از به هم ریختگی بیهوده جلوگیری گردد.

محفظه های دستی لوازم آرایش در آرایشگاه:

سلیقه به خرج دادن در قرار دادن لوازم آرایش به مشتری شما این حس را میدهد که شما به حرفه خود اهمیت داده و به آن عشق می ورزید. بنابراین برای قرار دادن  لوازم آرایش خود می توانید از محفظه های ساده و خلاقانه استفاده کنید و همه آن ها را در دسترس خود بگذارید.

یکی از نکته های مهم در چیدن لوازم آرایش این است که همه لوازم آرایش به راحتی در دسترس شما باشند. یکی از کارهای جالبی که برای این کار می توان انجام داد، زدن لوازم آرایش به دیوار است. البته این کار تنها برای برخی از اقلام آرایشی توصیه میگردد.

مرتب بودن لوازم آرایش:

پیدا کردن لوازم آرایش اگر بصورت مرتب چیده شده باشند برای افراد بسیار راحت و دردسترس است.

ترکیب رنگی زیبا در لوازم آرایش:

استفاده از رنگ های زیبا و ترکیب مناسب آنها، به شما و مشتری هایتان کمک می کند تا علاوه برلذت بردن از چیدمان لوازم آرایش خود، در موقع نیاز آن ها را به سادگی پیدا کنید.

نورپردازی مناسب برای لوازم آرایش:

یکی از نکات مهم برای چیدن لوازم آرایش و انجام میکاپ، نورپردازی مناسب است که با کمک آن محیط کاری شما زیباتر و منحصرا مال خودتان خواهد بود.

لوازم آرایش در محفظه های شیشه ای:

یکی از کارهایی که برای دسترسی سریع تر به لوازم آرایش می توان انجام داد، این است که لوازم آرایش را در محفظه های شیشه ای که از بیرون معلوم باشد، قرار داده و آن ها را به زیبایی کنار هم قرار داد.

اجتناب از به هم ریختگی لوازم آرایش:

یکی از مشکلات سالن های آرایش به هم ریخته بودن لوازم آرایش است. به هم ریخته بودن لوازم آرایش در آرایشگاه علاوه بر نداشتن جلوه زیبا، از اعتبار سالن زیبایی نیز کم میکند.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : قرار دادن منظم اقلام آرایشی در کنار هم
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری