دولت درحال ارتکاب خطا برای حمایت از تولیدکنندگان آرایشی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

دولت درحال ارتکاب خطا برای حمایت از تولیدکنندگان آرایشی

نایب رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی عنوان کرد:

ممنوعیت واردات لوازم آرایشی و بهداشتی، نه تنها کمکی به تولید داخلی نکرد، بلکه باعث شد افزایش قاچاق این محصولات تا ۶۵ درصد بشویم.

موسی احمدزاده ادامه داد:

تا قبل از سال ۹۷ که ممنوعیتی برای واردات لوازم آرایشی و بهداشتی نبود، سالانه حدود ۴۰۰ میلیون دلار واردات رسمی این محصولات به کشور بود، اما با اجرای این قانون، واردات از مبادی غیررسمی جایگزین واردات رسمی در این حوزه گشته و گویا این قضیه عاقبت خوبی را به همراه ندارد. وی اقتصاد پنهان را مهمترین آسیب این حوزه دانست و بیان داشت که قاچاق و کالای نامرغوب (فیک) مهمترین معضل در این صنعت است که هزینه آن را مصرف کننده نهایی می‌پردازد.

احمدزاده با اشاره به توان تولید داخل در تأمین مواد اولیه:

در حال حاضر، ۸۰ درصد مواد اولیه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی در داخل وجود دارد، اما با توجه به آنکه تولید آن صرفه اقتصادی ندارد و در مواد رنگی نیز توان تأمین داخلی وجود ندارد، واردات آن برای تولیدکننده باصرفه‌تر خواهد بود. وی تاکید داشت که تا زمانی که تولید هر محصول قابل رقابت و صادرات محور نباشد، تولید صرفه اقتصادی نخواهد داشت. ما در تولید عطر و ادکلن و محصولات آرایشی رنگی قدرت رقابت با محصولات مشابه خارجی را نداریم و آنچه موجود است نیز بیشتر کپی برداری از سایر کشورها میباشد.

نائب رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی:

او با بیان اینکه دولت برای حمایت از این صنعت بهتر است به جای ممنوعیت واردات، فرایند راه اندازی کسب و کار را تسهیل کند، افزود که برای موفقیت و شکوفایی در صنعت باید آن را در اختیار بخش خصوصی قرار داد و دولت تنها به عنوان نهاد تنظیم گر عمل و فرآیند زمانبر دریافت پروانه کسب و کار را تسهیل کند؛ در غیر این صورت صرفاً با ممنوعیت واردات نمی‌توان تولید داخل را مورد حمایت قرار داد.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : دولت درحال ارتکاب خطا برای حمایت از تولیدکنندگان آرایشی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری