ارتباط لوازم آرایشی و زایمان زودهنگام

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ارتباط لوازم آرایشی و زایمان زودهنگام

نتایج تحقیقات نشان می دهد موادشیمیایی موجود در پلاستیک ها و لوازم آرایش با افزایش خطر زایمان زودهنگام مرتبط هستند.

به گزارش خبرگزاری عریس :

به گفته ساینس دیلی، فتالات‌ها، مواد شیمیایی که طبق معمول برای تقویت پلاستیک‌ها استفاده می شود، در میلیون‌ها کالایی که مردم هر روز از آن استفاده می‌کنند وجود دارد، اما یک نظریه جدید ارتباط آنها را با تهدید بالاتر زایمان زودرس تأیید کرد.بزرگترین پژوهش تا به حال در مورد این موضوع، تعدادی بیش از ۶۰۰۰ زن باردار در آمریکا را برای دریافت بهتر ارتباط بین قرار گرفتن در معرض فتالات و بارداری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این نظریه نشان می دهد زنانی که چگالی فتالات در ادرارشان بالاتر است، بیشتر احتمال دارد نوزادان نارس به دنیا بیاورند. طبق توضیح، نوزادان نارس سه هفته یا بیشتر قبل از مهلت مقرر به دنیا خواهند آمد.

کلی فرگوسن نویسنده ارشد:

این نظریه از نهاد ملی علوم سلامت زیست محیطی آمریکا، گفته شد: «زایمان زودرس می‌تواند هم برای نوزاد و هم برای مادر پرخطر باشد، به همین دلیل شناخت عوامل پرخطری که می‌توانند از آن جلوگیری کنند، مهم است.»این نظریه ۱۱ فتالات گوناگون موجود در زنان باردار را مورد مطالعه و تحقیق قرار می داد و پی می برد که چهار مورد از آنها با ۱۴ تا ۱۶ درصد شک بیشتر تولد نوزاد نارس مرتبط است. بیشترین ارتباط مربوط به تماس با فتالاتی است که عموما در لاک ناخن و سایر لوازم آرایش پیدا می‌شود.به گفته فرگوسن، «برای افراد مشکل است که قرار گرفتن در معرض این مواد شیمیایی را در زندگی هر روزه خود به طور کامل حذف کنند، اما سرانجام نتایج ما نشان می‌دهد که حتی افت کوچک در یک جمعیت بزرگ می‌تواند تأثیرات سودمندی بر مادران و فرزندان آنها خواهد داشت»

به گفته محققان:

کم شدن سطح قرار گرفتن در معرض فتالات‌ها تا ۵۰ درصد، توانست به طور متوسط ۱۲ درصد مانع زایمان زودرس شود. این مداخلات بر دگرگونی خاصی مانند انتخاب محصولات مواظبت شخصی بدون فتالات، کم شدن تعداد فتالات‌ها در محصولات توسط شرکت‌ها یا دگرگونی مقررات قرار گرفتن در معرض این مواد شیمیایی، متمرکز بود.در این بین، محققان پیشنهاد دادن از استفاده غذاهای فرآوری شده یا غذاهای بسته بندی شده در پلاستیک جلوگیری کنند و جایگذین آن غذاهای تازه و خانگی را برگزینند. آنها همچنین سفارش کردند محصولات بدون عطر را جایگذین کنید که دارای فتالات کمتری است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : ارتباط لوازم آرایشی و زایمان زودهنگام
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری