خواص روغن کرچک برای موی سر

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

خواص روغن کرچک برای موی سر

روغن کرچک برای موی سر بسیار موثر و دارا اهمیت است. اگر می خواهید دائما موهای پرپشت و زیبایی داشته باشید و یا از کچلی ذره ای رنج می برید حتما باید از خواص روغن کرچک برای مو های سر بهره ببرید. همچنین روغن کرچک علاوه بر اینکه موهایتان را تقویت خواهد کرد بسیار خاصیت دیگر نیز دارد که باهم مرور می کنیم. وقتی درباره خواص روغن کرچک برای موی سر می اندیشیم، احتمالا همانند بسیاری از مردم آن را به عنوان یک ملین به خاطر می آورید. اما این روغن توانایی هایی بیشتر از آن دارد. از آرامش بخشیدن درد عضلات و مفاصل تا کمک به خواب بهتر و پوست سالم‌تر، روغن کرچک یکی از محصولاتی است که همه ی مردم باید در خانه هایشان داشته باشند. روغن کرچک، روغنی گیاهی است که از دانه های گیاه کرچک که به نام Ricinus communis نیز شناخته می شود، به دست می آید. خواص روغن کرچک برای موی سر از ویژگی های ضد التهابی و ضد باکتری سود می برد.

استفاده از روغن کرچک :

در صورت استفاده برای مو، وقتی که پوست سر خود را با روغن کرچک ماساژ دادید، این روغن به اعماق منافذ پوست راه پیدا می کند و جریان خون را به سمت فولیکول ها استوار می سازد. بر همین اصل، تارهای مو می توانند به واقع سریع‌تر رشد کنند. خواص روغن کرچک برای موی سر علت خوبی برای اسیدهای چرب امگا-6 نیز بشمار می آید که به نرمی و مرطوب شدن موها یاری می دهد و از این رو، امکان شکستگی و موخوره کم می شود. پس جای تعجب نیست که برای تقویت و ضخیم‌تر شدن مو می توان استفاده از این روغن را مد نظر قرار داد. خواصیت روغن کرچک برای موی سر تنها به پوست سر مختصر نمی شود. بیشتر بانوان با افزایش سن نازک شدن هرچه بیشتر ابروهای خود را امتحان می کنند. با استفاده از خواص روغن کرچک برای مو می توانید رشد مو در این بخش ها را همانند پوست سر وادار کند و ابروهایی پرتر و ضخیم‌تر داشته باشید که صورت جوان‌تر به شما ببخشد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : خواص روغن کرچک برای موی سر
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری