استاندارد جهانی کاشت مو در تهران

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

استاندارد جهانی کاشت مو در تهران

به خبرگزاری عریس، داشتن موهایی پرپشت و متراکم آرزویی است که بیشتر مردم به دلایل متفاوتی از جمله بیماری، ژنتیک، مشکلات هورمونی، افزایش سن و حوادث و آتش سوزی نمی‌توانند از آن بهره ببرند. کاشت مو با استاندارد جهانی روش درمانی قطعی و دائمی برای حل مشکل این مردم است که به واسطه جراحی بسیار سطحی می‌تواند موهایی طبیعی و پرتراکم را به مردم هدیه کند. تمامی روش‌های کاشت مو شامل دو مرحله برداشت گرافت های مورد نیاز از بدن خود افراد و پیوند آنها به ناحیه گیرنده در سر او است و روش‌های جدید پیوند مو طبیعی سرعت کاشت را افزایش داده و عوارض آن را کاهش داده‌اند.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه کاشت مو  ؟

بسیاری از افرادی که با مشکل ریزش مو و طاسی مواجه هستند برای انتخاب روش درمانی خود عامل بودجه و قیمت روش انتخابی را به عنوان یکی از شروط خود در نظر می‌گیرند. قیمت کاشت مو عدد مشخصی نداشته و تنها بر اساس تعداد گرافت های پیوندی مشخص نمی‌شود و به عوامل مختلفی بستگی دارد و به طور معمول با افزایش موفقیت کاشت مو رابطه مستقیم دارد. روش‌های نوین کاشت مو در سراسر دنیا به طور موثر و با احتمال موفقیت بسیار بالایی انجام می‌شود و همین امر سبب شده که هزینه پیوند مو نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کند.در ادامه با مهمترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه کاشت مو آشنا خواهید شد.

وسعت و میزان طاسی سر:

اگر دارای ریزش موی زیاد و منطقه وسیعی از طاسی در سر خود باشید حتما باید انتظار هزینه بسیار بیشتری را نسبت به افرادی که ریزش موی کمتری دارند، داشته باشید. در صورت وجود ناحیه دچار ریزش موی شدید و بزرگ، تعداد گرافت های مورد نیاز را برای پیوند موفق و در نتیجه زمان کاشت مو و انرژی و تلاش جراح افزایش می‌یابد که بدون  هیچ شکی هزینه بیشتری را در بر خواهد داشت.

روش کاشت مو:

روش‌های متفاوت کاشت مو در مرحله استخراج فولیکول‌های مورد نیاز تفاوت زیادی دارند اما در مرحله پیوند فولیکول‌ها نسبتاً شباهت با درجه‌های متفاوتی دقت و ظرافت انجام می‌شوند. در روش سنتی کاشت مو FUT که برداشت به صورت نواری انجام می‌شد، سرعت خارج کردن گرافت ها بالا بود و عوارض جانبی زیادی مانند بجا ماندن اسکار بزرگ در ناحیه اهدا کننده به همراه داشت، در نتیجه هزینه کمتری داشت. کاشت مو با روش FUE نیاز به وقت بیشتری برای برداشت گرافتها دارد زیرا برداشت به صورت واحدهای فولیکولی انجام می‌شود که عوارض جانبی بسیار محدودتری را بجا خواهد گذاشت، در نتیجه هزینه کاشت مو به این روش بالاتر از FUT است. جدیدترین روش کاشت مو میکروفیت به دلیل استفاده از متد و ابزار پیشرفته با کاهش بسیار زیاد هر علائمی از برداشت گرافت ها و همچنین به دلیل کاشت مستقیم و عدم آسیب به فولیکول‌ها و در نتیجه تراکم زیاد هزینه نسبتاً بالاتری در مقایسه با بقیه روش‌ها دارد.

اعتبار کلینیک و تجربه جراح:

رفتن به یک کلینیک معتبر و حرفه‌ای مزایای زیادی از جمله  داشتن تجهیزات پیشرفته و تکنسین ماهر، پزشکان مجرب و همراهی در مراحل آمادگی و مراقبت‌های بعدی کاشت مو را همراه دارد. میزان مهارت و تجربه پزشک کاشت مو تاثیر بسیار مستقیمی بر موفقیت عمل می‌گذارد، به همین خاطر پزشکان آموزش دیده و با تجربه بالا در این زمینه عامل تاثیر گذاری در تعیین هزینه کاشت مو هستند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : استاندارد جهانی کاشت مو در تهران
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری