2 برند محبوب لوازم آرایشی در ایران

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

2 برند محبوب لوازم آرایشی در ایران

این برندهای معروف ایرانی با استفاده از کارشناسان و متخصصان مجرب، با رعایت استانداردهای جهانی و فرمولاسیون تایید شده توسط کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، آلمان، فرانسه و… توانستند محصولاتی با کیفیت بالا و هم رده با رقبای خارجی خود با مناسب ترین قیمت تولید کنند. نکته قابل ذکر این است که بعضی از محصولات آرایشی و بهداشتی بر اساس شرایط اقلیمی، آب و هوایی و نحوه زندگی مردم در یک کشور ساخته می‌شود و عملکردهای متفاوت در  هر کشور مختلف است.به همین علت محصولات با کیفیت ساخته شده در کشور با توجه به شرایط اقلیمی، آب و هوایی و زیستی مردم خودمان است ، چه بسا در برضی مواقع نتایج چشم‌گیرتری نیز به همراه دارند.در ادامه به معرفی 2برند لوازم آرایشی و بهداشتی محبوب وپرفروش ایرانی می پردازیم که مطمئنا نام آن‌ها را شنیده‌اید.

محصولات پریم

همه ی محصولات پریم با هدف حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو در لابراتوار دکتر اخوی، بعد از تحقیقات گسترده و با توجه به نیاز های ویژه هر نوع پوست تولید شده‌اند. تخصصی ترین و باکیفیت ترین ترکیبات به دست آمده از بهترین لابراتوارهای دنیا در محصولاتی با نام تجاری پریم فرموله شده است وبه همین دلیل سبب شده تا این محصولات توسط متخصصین پوست برای انواع پوست و در همه سنین توصیه شود. گروه تحقیقاتی در این مجموعه با به روز کردن فرمولاسیون محصولات، شرایطی فراهم کردند تا محصولاتی بدیع در جهت ایجاد حس رضایت واقعی در مصرف کنندگان طراحی و ارائه شود. نتیجه تلاش این شرکت، با دریافت گواهینامه های معتبری هم چون HALAL، ISO، SASO  و به رسمیت شناخته شدن از طرف صنایع دارویی است. محصولات محبوب و پرفروش برند پریم عبارتند از: کرم دور چشم، کرم مرطوب کننده، کانسیلر، انواع لوسیون و ضد آفتاب، پاک کننده آرایش، شامپو، انواع ژل و سرم است.

محصولات مای

برند مای یکی از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای خاورمیانه است. محصولات مای زیر نظر یک شرکت معتبر آلمانی تولید می‌شد و با محصولات مراقبت از پوست، مو و زیبایی همه‌ نیازهای شما را برآورده می‌کنند. برند مای به راحتی با برندهای خارجی رقابت می‌کند و آزمایشگاه‌های آن از مجهزترین آزمایشگاه‌های خاورمیانه به حساب می آید. محبوب ترین محصولات برند مای عبارتند از: بادی اسپلش، کرم دور چشم، مام، انواع ماسک صورت و ترمی کننده برای مو، شامپو، ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده، اسپری، کرم ضد چروک، خط چشم، ریمل و… محصولات گسترده است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : 2 برند محبوب لوازم آرایشی در ایران
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری