تجارتی با ظاهری زیبا اما باطنی مخرّب

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تجارتی با ظاهری زیبا اما باطنی مخرّب

سالانه هر خانواده ایرانی حدود ۴.۵ درصد درآمد خود را به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اختصاص می‌دهند، به نوعی که بازار این صنایع در ایران به ارزش بیش از ۲ میلیارد دلار جزء دومین بازار بزرگ در منطقه غرب آسیا است، این آماریست که در یک روزنامه هندی در خصوص میزان مصرف لوازم آرایشی در بین ایرانیان انتشار کرد؛ آماری که شاید تنها شنیدنش هر ایرانی را به فکر فرو ببرد.

آمار استفاده لوازم آرایشی در ایران

طبق آمار‌های که گفته شده ایران بعد از عربستان دومین کشور در مصرف لوازم آرایشی در خاورمیانه است و ۲۹ درصد از مواد آرایشی در منطقه خاورمیانه تنها در ایران مصرف می‌کند. آمار‌های منتشر شده، مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی را با هم نشان می‌دهد، یعنی مصرف لوازمی هم چون خمیر دندان، صابون، شامپو و … نیز در این آمارها هستند و تنها نمی‌توانیم آن را مرتبط به مصرف لوازم آرایشی زنانه دانست.به همین دلیل هجوم جامعه ایرانی به مصرف لوازم آرایشی و پیشی گرفتن آن از بقیه ی کشورها باید از نظر اجتماعی و روانشناسی مورد بررسی قرار گیرد و از سوی مسئولان در رده‌های گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

ایران پر مصرف ترین کشور لوازم آرایشی و بهداشتی

درباره مصرف بالای خانوارده های ایرانی از لوازم آرایشی و بهداشتی گفت : ایران جزء ۱۰ کشور پر مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیاست ؛در خاورمیانه هم بعد از کشور عربستان، دومین کشور پر مصرف محصولات آرایشی در دنیا است.او در ادامه گفت : متاسفانه رواج فرهنگ زیبایی و جامعه مصرفی در ایران باعث شده که بخش زیادی از درآمد ایرانیان صرف خرید لوازم آرایشی بشود و مصرف آن را هر روز افزایش دهند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تجارتی با ظاهری زیبا اما باطنی مخرّب
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری