روش شست و شوی قلم موهای آرایشی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روش شست و شوی قلم موهای آرایشی

یکی از نکات آرایشی که اهمیت بسیاری در سلامت پوست دارد، استفاده از وسایل آرایشی تمیز است. وسایل و ابزار آرایشی هم مانند ابزار دیگر بعد از مدتی که از استفاده آنها می گذرد کثیف و آلوده می شوند.

ضدعفونی قلمو و برس‌های آرایشی‌

به گزارش پایگاه خبری عریس، شستشو صورت و پاکسازی پوست تنها به شستن صورت محدود نمی شود. متاسقانه بسیاری از خانم ها به این موضوع اهمیت نمی دهند و براش های آرایشی و پدهایشان را تا مدتها بدون ششتشو استفاده می کنند. استفاده از ابزار آرایشی کثیف علاوه بر آسیب رساندن به سطح پوست موجب ایجاد جوش و آکنه هم می شود.

نحوه پاک کردن براش آرایشی

تمیز کردن براش های آرایشی کار سختی نیست و برخلاف تصور بسیاری زمان زیادی نمی برد، سعی کنید حداقل یک بار در هفته براش های خود را تمیز کنید تا از بروز بیماری های پوستی و جوش و آکنه در امان باشید. ذرات آرایش، روغن، خاک، پوست، و حتی باکتری ها در موی خراب جمع می شوند. این به این معنی است که برس های تمیز می توانند منافذ، لکه ها و الودگی های پوست را به خود جلب کنند، نکته این است که برسهای پاک بسیار مؤثرتر از کثیف هستند. بنابراین، برای داشتن آرایش عالی باید قلم مو خود را به طور مرتب و صحیح تمیز کنید.

پاک کردن براش آرایشی سریع

اگر  عجله زیادی دارید و وقت کمی برای شستن براش دارید این راه سریع ترین زمان برای شستن براش است. موهای براش خود را با شستن آنها در زیر آب جاری شروع کنید. اطمینان پیدا کنید که آب فقط روی موی و نه روی دسته قرار گیرد. اگر دسته را خیس کنید، در طول زمان می تواند چسب آن را از بین ببرد و براش آرایشی خراب شود. استفاده از دستمال مرطوب عمل تمیز کردن را به خوبی انجام نمی دهد. به آرامی براش را با دست بشویید و سپس با دستمال و یا حوله خشک اب اضافی آن را بگیرید.

براش آرایشی با شامپو بچه

این نوع پاک کردن براش آرایشی بطور عمیق و کامل انجام می شود،و برای برس هایی که نیاز به تمیز کردن عمیق دارند مناسب است.

یک کاسه کم عمق را با آب گرم  پر کنید و به آن مقدار کمی شامپو بچه اضافه کنید، سپس براش ها را در آن قرار داده و اندکی بچرخانید تا با شامپو خوب آغشته شود سپس در صورت لزوم با کف دست خود سر براش را بچرخانید تا کاملا تمیز شود.سپس برس را زیر آب جاری بشویید.این روند تمیز کردن را تا زمانی که آب از قلم مو پاک شود، تکرار کنید.برای تمیز کردن آب اضافی از پارچه ای تمیز استفاده کنید.قلم مو را روی یک پارچه قرار دهید تا خشک شود.

پاک کردن کاملا عمیق پد آرایشی

در این روش هم مانند روش قبل در ظرف آب بریزید و چند قطره شامپو بچه در آن بریزید ، خوب به هم زنید تا اندکی کف کند سپس پد آرایشی را کاملا در آن قرار دهید تا تمام پد خیس شود. حال ظرف را به مدت سی ثانیه در مایکروفر قرار داده، سپس پد را خارج کرده و با آب سرد کاملا شسته و اجازه دهید تا به آرامی خشک شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روش شست و شوی قلم موهای آرایشی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری