موثرترین داروهای رایج دیابت

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

موثرترین داروهای رایج دیابت

براساس نتایج به دست آمده از یک مطالعه نشان می دهد که دو داروی رایج دیابت “گلارژین” و “لیراگلوتید” برای کاهش سطح گلوکز خون موثرترین داروها هستند.

به گزارش پایگاه خبری عریس، متخصصان کارایی چهار داروی دیابت را در کاهش سطح گلوکز خون مقایسه کردند. آنها دریافتند که گلارژین و لیراگلوتید برای کاهش سطح گلوکز خون مؤثرترین داروها هستند. با این حال، لیراگلوتید و سیتاگلیپتین بیشترین کمک را کاهش وزن دارد.

متخصصان مراقبت‌های بهداشتی به طور کلی موافق هستند که متفورمین، داروی ضد دیابت که برای کاهش سطح قند خون و افزایش حساسیت به انسولین استفاده می‌شود، در کنار ورزش و رژیم غذایی، بهترین راهکار برای مراقبت اولیه دیابت است. با این حال، مراحل بعدی دیابت به داروهای دیگری در کنار متفورمین نیاز دارد.

در حال حاضر، توافق نظری در مورد اینکه کدام دارو برای کاهش سطح گلوکز خون مؤثرتر است، وجود ندارد. بنابراین، تحقیقات انجام شده، در مورد مقایسه اثربخشی داروهای ضد دیابت می‌تواند مراقبت از بیمار را بهبود بخشد. اخیراً، محققان یک کارآزمایی بالینی را برای ارزیابی اثربخشی متفورمین در کنار چهار داروی رایج ضد دیابت انجام دادند. آنها دریافتند داروهای گلارژین و لیراگلوتید در حفظ سطح گلوکز خون در محدوده توصیه شده مؤثرتر هستند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : موثرترین داروهای رایج دیابت
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری