درد قفسه سینه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

درد قفسه سینه

آیا می دانید تیر کشیدن قفسه سینه نشانه چیست؟  به نقل از استاد بیماری‌های قلبی: به طور معمول درد در زیر قفسه سینه سریع‌ترین دردهایی است که فرد در طول عمرش می تواند تجربه کرده باشد و اگر حدود ۱۰ الی۲۰ دقیقه طول بکشد و به علت سکته قلبی باشد، رفع نمی‌شود.به گزارش پایگاه خبری عریس، مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره اینکه زمان طلایی درمان سکته مغزی چقدر است؟‌ گفت: وقتی فرد دچار سکته قلبی می‌شود و علائمی پیدا می‌کند که گویا گرفتگی عروق کرونر و سکته حاد قلبی است، باید هرچه زودتر خود را به مراکز درمانی برساند تا گرفتگی عروقش برطرف شود و احتمال سالم ماندن عضله قلبش بیشتر است. ۹۰ دقیقه اول بروز سکته قلبی خیلی مهم است؛ به خصوص برطرف شدن انسداد گرفتگی عروق کرونر که به صورت آنژیوگرافی است و خوشبختانه اکنون در مراکز درمانی به صورت اورژانس نیز این کار انجام می‌شود.

استاد بیماری‌های قلبی متذکر شد:

در مراکزی که امکانات کمتری دارند برای فرد داروهای تزریقی استفاده می‌کنند تا باعث شود انسداد برطرف شود، اما بیمار نیاز دارد به مراکز مجهزتر اعزام شود.

وی بیان کرد:

دردهایی که کُشنده است و دردهایی که حالتی خنجری و تیز دارند و در حد ثانیه است بیشترشان نگران کننده نیستند و ممکن است به خاطر استرس باشد. این استاد بیماری‌های قلبی افزود:‌ البته هرچه سن فرد بالاتر باشد، فاکتورهای خطر بیشتر است و این دردها باید جدی تر گرفته شود، اما تیر کشیدن به تنهایی نشانه گرفتن عروق کرونر نیست.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : درد قفسه سینه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری