دخانیات، عامل مهم پیری زودرس

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

دخانیات، عامل مهم پیری زودرس

به پایگاه خبری عریس کارشناس برنامه کنترل دخانیات شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز با تاکید بر اینکه دخانیات به پوست آسیب می رساند، گفت: مصرف دخانیات از جمله تنباکوی قلیان، باعث پیری زودرس می شود. دخانیات خاصیت انعطاف پذیری و استحکام پوست را کاهش می دهد؛ در نتیجه، پوست با سرعت بیشتری دچار چین و چروک می شود. دخانیات همچنین گردش خون پوست را ضعیف می کند و احتمال آکنه و سایر عفونت های پوستی را افزایش می دهد. مصرف دخانیات در بانوان نیز باعث افزایش هورمون مردانه تستوسترون می شود که اغلب منجر به موی زاید در بازوها و صورت می گردد.

دود حاصل از قلیان سرطان زا است!

به نقل از کارشناس برنامه کنترل دخانیات شبکه بهداشت شهرستان البرز گفت: دود حاصل از تنباکوی قلیان حاوی مقادیر زیادی از مواد سمی شناخته شده برای ایجاد بیماری ها از جمله سرطان است که برخی از این مواد سمی توسط مصرف کنندگان قلیان جذب می شوند، بنابراین، این مواد سمی، در هوای تنفسی، خون و ادرار آنان وجود دارد. استفاده از قلیان با سرطان های دهان، مری و ریه و احتمالا با سرطان های معده و مثانه ارتباط داردشواهد جدی به نفع ارتباط استفاده از قلیان با بیماری های تنفسی، بیماری های قلبی عروقی، بیماری دهان و دندان، وزن کم هنگام تولد، التهاب مزمن بینی، ناباروری مردان، بیماری ریفلاکس معده مری و مشکلات سلامت روان وجود دارد. به گفته کارشناس برنامه کنترل دخانیات شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز همه گیری مصرف دخانیات، یکی از بزرگترین تهدیدهای سلامت عمومی است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : دخانیات، عامل مهم پیری زودرس
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری