نکاتی برای داشتن ابروهایی زیباتر

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نکاتی برای داشتن ابروهایی زیباتر

ابرو در زیبایی صورت نقش بسیار چشمگیری دارد و ابروی زیبا حالت چشمان را نیز جذاب تر می کند پس برای داشتن ابروهایی خوش فرم باید راز آرایشگران را انجام داد.

اصولی که برای داشتن ابروهایی زیباتر باید بدانید

ابروها؛ عضو بسیار مهمی در صورت هستند که اگر به زیبایی آن توجه کنید، می توانید صورتی جذاب تر داشته باشید و سطح زیبایی طبیعی خود را بالا ببرید؛ پس سعی کنید که ابروی خود را به گونه ای حالت دهید و بردارید که حالت متعادلی به صورت شما بدهد؛ اما در این مورد باید راهکارهایی را هم مد نظر قرار دهید که در این قسمت به آن می پردازیم.

یادگیریِ ساختارِ ابرو

متخصصانی که در این حوزه فعالیت دارند، معتقدند خیلی از ابرو کارها نمی دانند که باید از کجا شروع کنند و شکستگی و بالا و پایینِ ابرو را نمی‌ شناسند. بسیار مهم است قبل از شروع، ساختار ابرو را بشناسید؛ یعنی قسمت تاج، کمان و انتهای ابرو را کاملا درست ترسیم کنید.

شناخت انواع مختلف ابرو ها

تمام ابروها از نظر شکل و رنگ منحصر به فرد هستند، اما می توان آنها را به انواع مختلف دسته بندی کرد. دانستن این موارد می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید که با برداشتنِ موهای اضافی یا در صورت لزوم؛ پر کردن آن ها شکل زیبایی به ابروهایتان بدهید.

در نظر گرفتن تفاوت ابروها

هر جفت ابرو می توانند شبیه به هم باشند؛ اما در نهایت تفاوت جزئی با دیگری دارند و در نتیجه حتی با سطح بالای تجربه باز هم ممکن است با ابرویی برخورد کنید که کمی شما را به چالش بکشد.

اطلاعات در مورد حالت صورت

اول باید نوع صورت را تشخیص دهید و ببینید که چه نوع ابرویی متناسب با شکل پیشانی، گونه و خط فک برای صورت مشتری مناسب تر می باشد؛ همچنین طول صورت و شکل آن را هم باید در نظر گرفت.

نوع ابرو متناسب با صورت

بهمانطور که پیشتر توضیح دادیم هر نوع ابرویی برای هر نوع صورتی مناسب نیست؛ پس ابرو را با توجه به حالت صورت هر شخص باید اصلاح و حالت بدهید.

برای صورت های گرد ابرو هایی که زاویه تیز دارند؛ مناسب تر است.

برای صورت های کشیده، انتهای ابرو کمی بلند باید باشد.

برای صورت قلبی شکل، ابروها قوس کمی گرد باید داشته باشند.

برای صورت مربعی بهتر است یک قوس ملایم داشته باشند.

اجازه برای رشد ابرو

اجازه دهید که ابروها روندِ رشد طبیعی خود را داشته باشند تا بتوانید شکل زیباتری به آنها بدهید؛ پس مراقب باشید که خیلی زود به زود ابروها را اصلاح نکنید.

توجه به رنگ ابرو

بدون شک رنگ ابروها باید متناسب با بافت و تناژ پوستی هر شخص باید باشد که تیرگی و روشنی ابرو را مشخص می‌ کند و در زیبایی صورت نیز تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : نکاتی برای داشتن ابروهایی زیباتر
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری