مراقبت های بعد از کراتینه مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مراقبت های بعد از کراتینه مو

مراقبت بعد کراتین مو؛ نکاتی مهم و مفید

موهای ابریشمی و صاف و لخت تاثیر بسیاری در زیبایی دارد، به همین دلیل خانم های دارای موهای وز و فر برای لخت نمودن موهای خود از روشی هایی مثل کراتین مو استفاده می کنند. دراین روش که بطورنیمه دائمی موها را صاف کردن می کنند وآن را با مخلوط مایع کراتین پوشش می دهند. موهای کراتینه شده نیازمند مراقبت خاص می باشند و شما باید بعد از کراتینه موهایتان نکاتی را رعایت نمایید.

شست و شوی موها

یکی از سوالاتی که بعد از کراتینه مو مطرح می شود، این است که چه مدت بعد از کراتینه مو می توان موی خود را شست ، برای این سوال باید دستور العمل مواد کراتین مو خود را بخوانید و طبق آن عمل کنید یا آن را با متخصص کراتینه مو، که کار را برای شما انجام داده مطرح نمایید.

برخی مواد کراتینه مو به اصطلاح 3 روز قرنطینه دارند، بعضی 1 روز و بعضی اصلا نیازبه قرنطینه ندارند اما به طور کل توصیه این است که بعد از کراتینه موهای خود را تا مدت 72 ساعت اصلا خیس نکنید و در صورت خیس یا مرطوب شدن موها سریعا آن‌ها را با سشوار خشک کنید و اجازه ندهید رطوبت، کراتین موهایتان را خراب کند.

شستشو مو با شامپو بدون سولفات

ازجمله مواردی که تاثیر بسیاری در ماندگاری بیشتر کراتینه موهایتان دارد استفاده از شامپوهای بدون سولفات می باشد بنابراین بعد از کراتینه نمودن ، برای شستشو از شامپوهای بدون سولفات و مخصوص موهای کراتینه استفاده نمایید. دقت نمایید که شستشوی موها با آب شور و آب کلر دار هم باعث از بین رفتن کراتین موهایتان می‌شوند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مراقبت های بعد از کراتینه مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری