آیا میخواهید پوستی خیره کننده داشته باشید؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آیا میخواهید پوستی خیره کننده داشته باشید؟

همه ما دوست داریم که پوستی براق و خیره کننده داشته باشیم.با ما در این پست همراه باشید تا با رازهایی که برای داشتن پوستی بی نظیر ارائه داده ایم آشنا شوید.

روش های داشتن پوست براق و خیره کننده:

1.شست وشوی صورت قبل از اینکه به رختخواب بروید .

مطالعات نشان داده  حاکی از این است که پوست بهترین ترمیم خود را در اطراف ساعت 10 شب انجام می دهد. پس اجازه دهید پوست شما قبل از شروع به خمیازه کشیدن های شما، نفس بکشد.

2.استفاده هر روز از ضد آفتاب .

از مرطوب کننده هایی با SPF 15 یا بالاتر استفاده کنید. اشعه فرا بنفش حتی زمانی که در کلاس درس هستید یا در حین رانندگی و یا در حال قدم زدنمی باشید ، اثرات زیان بار خود را بر روی پوست شما بگذارد.

3.با صورت خود مهربان باشید.

کندن با انگشت، فشار دادن و چلاندن باعث می شود باکتری ها را به اعماق پوست رفته و باعث زخم شدن و در نهایت مشکلات آتی خواهد شد.

4.شست وشوی فرچه آرایشی خود 

باکتری ها و چربی ها به راحتی در فرچه های آرایشی رشد می توانند رشد کنند و باعث تولید جوش ها شوند. از صابون های نرم ( دارای ترکیبات آلی) و اب سرد برای شست و شوی فرچه هایتان استفاده نمایید و انها را به دقت بشوئید.از استفاده اسفنج های آرایش که بعد از چندین بار استفاده کرده اید خودداری کنید آ« ها را دور بریزید تا از پخش شدن باکتری ها جلوگیری کنید.

5.تعویض روبالشی تان

باکتری ها و چربی زمانیکه خواب هستید روی روبالشی تان جمع می شود و دوباره در هنگام خواب با پوستتان تماس پیدا می کنند. پس باید روبالشی تان را عوض کرده و آن را با شوینده های مناسب ملحفه مثل تاید بشوئید.

6.داشتن میزان خواب کافی

داشتن 8 ساعت خواب مناسب می تواند معجزه کند. زمانیکه در خواب هستید،در شب بدن می خواهد خود را از شر سموم راحت کند که این سموم کلیه نقاط بدن را تحت تاثیر قرار می دهند. خواب استرس را کاهش می دهد و بسیاری از دردها در شب کاهش می یابند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آیا میخواهید پوستی خیره کننده داشته باشید؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری