چگونه رژ مناسب انتخاب کنیم؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

چگونه رژ مناسب انتخاب کنیم؟

گاهی اوقات تنها با گذر از یک مغازه ی لوازم آرایشی رژلبی خریداریمی کنید که ممکن است مدتها جلوی میز آینه ی اتاق باقی بماند و با یک یا دو بار استفاده، از خرید آن احساس پشیمانی کنید و دلیل آن است که نمیدانید موقع خرید رژ به چه چیزهایی را باید توجه کنید که از خرید آن راضی باشید!؟

راهکار انتخاب رژ مناسب
اگر شما هم از آن دسته افرادی می باشید که هماهنگ با رنگ لباس یا شال خود از رژ استفاده می کنید و مانند لاک ناخن کلکسیونی از انواع رنگ رژ لبها را دارید بهتر است رنگ پوست خود را هم برای انتخاب رژ در نظر داشته باشید.

با استفاده از نمونه یا تستر ابتدا رنگی که با لباس یا شالتان هماهنگ است را در نظر داشته باشید و آن را امتحان کنید که اگر با رنگ پوست شما همخوانی داشت مناسب است اما اگر به رنگ پوست شما همخوانی نداشت با انتخاب رنگ متضاد شال و روسریتان به زیباییتان اثر ببخشید و این به این مفهوم نیست که اگر شال یا لباستان سبز می باشد رژ سبز انتخاب نمایید بلکه برای لباس یا شال سبز رنگهای آجری و بژ بسیار زیبا خواهد بود اما گاهی این دو رنگ شاید به رنگ پوست شما که بسیار سفید هستید نیاید و بسیار مناسب تر است که رژ لب قرمز یا براق کننده های قرمز رنگ که نقطه مقابل سبز هستند را انتخاب نمایید .

اگر رنگ پوست شما گندمی یا برنزه می باشد رنگهای آجری و بژ و گروه نارنجی با لباس یا شال سبز بسیار زیبا و هماهنگ خواهد شد.

پوشش های مشکی و سفید با پوستهای سفید و روشن از رنگ های سرخابی یا صورتی های پر رنگ  و برای پوستهای گندمی و تیره تر استفاده از صورتی های مات و ملایم  بسیار مناسب است.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : چگونه رژ مناسب انتخاب کنیم؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری