تاثیرات بوتاکس در طولانی مدت

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تاثیرات بوتاکس در طولانی مدت

به گفته برخی متخصصان پوست و زیبایی تزریق بوتاکس مناسب برای درمان بیماری‌هایی مثل تعریق زیاد دست و بدن، مثانه بیش فعال، اسپاسم گردن، تنبلی چشم می‌ باشد.

بوتاکس چیست؟

اولین دارویی که از سم بوتولینوم استخراج شدبوتاکس بوده وبرای جلوگیری از سردردهای مزمن میگرنی مورد استفاده قرار گرفت، با این وجود تزریق آن جهت کاهش چین و چروک ظاهری کاربرد دارد.

بوتاکس از سمی به نام نوروتیروکسین بوتولینوم A استخراج شده که به صورت موقت از حرکت عضلات جلوگیری کند، بهتر است بدانید، این سم توسط میکروبی که باعث بیماری بوتولیسم می باشد تولید می‌شود  که باعث نوعی مسمومیت غذایی در انسان، می‌شود.

موارد استفاده تزریق بوتاکس

به کمک تزریق بوتاکس بیماری‌هایی که بر عملکرد انقباضی بدن تأثیر می‌گذارند، مانند اسپاسم گردن، واژینیسموس، میگرن و … درمان می شوند.

در حالت کلی گزارشات و تحقیقات مبنی بر این است که اگر توسط متخصص و پزشک با تجربه انجام شود،عوارض خطرناک بوتاکس بسیار کم است و در کل بدون خطرات جدی در نظر گرفته می‌شود.

اما اگر تزریق این دارو مطابق با استانداردهای FDA انجام نشود یا توسط پزشک بیاتجربه تزریق نشود، احتمالاً در معرض خطرات بوتاکس و عوارض جانبی آن قرار خواهید گرفت، عوارض جانبی و شایع شامل درد، تورم یا کبودی خفیف و موقت در محل تزریق، سردرد، تب و لرز می‌شود.

دسته‌ای از این عوارض دائمی نیستند و بعد از مدتی از بین می‌روند، با این حال برخی دیگر از عوارض جانبی تزریق، خطرناک بوده و به راحتی سلامتی فرد را تهدید خواهد کرد.

تحقیقات نشان داده عوارض بوتاکس صورت در طولانی مدت، به دلیل اینکه که تزریق بوتاکس موقتی بوده و بیشتر افراد با گذشت زمان می‌توانند آن را دوباره تکرار کنند دارای اثربخشی و ایمنی  محدودی است.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تاثیرات بوتاکس در طولانی مدت
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری