بهترین راهکارها برای بالا بردن ایمنی بدن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بهترین راهکارها برای بالا بردن ایمنی بدن

نتایج تحقیقات نشان داده که داشتن یک رژیم غذایی غنی از فیبر، اسیدهای چرب غیراشباع و پلی فنول ها در مواد خوراکی گیاهی در بالا بردن نرخ پاسخ ایمنی درمانی و بیماران مبتلا به سرطان پوست پیشرفته همراه است.

 بالا بردن ایمنی بدن

کارشناسان پیش بینی کرده اند که رژیم غذایی می تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت ایمونوتراپی ایفا کند و آزمایش هایی نوینی برای بررسی نتایج انواع مختلف تومور از جمله سرطان های گوارشی در حال انجام است.

رژیم های غذایی حاوی چربی های تک و غیراشباع شامل روغن زیتون، آجیل، ماهی، پلی فنول ها، فیبر، سبزیجات، میوه ها و غلات سبوس دار به طور چشمگیری با بهبود پاسخ به داروهای ایمونوتراپی ارتباط دارند. در درمان سرطان پوست، بازدارنده های نقطه چک ایمنی (ICIs) که  بسیار موفق عمل کرده اند، نقاط بازرسی سیستم ایمنی را مسدود می کنند و سپس سلول های T خود بدن را مجبور به حمله به سلول های سرطانی می کند.

داشتن رژیم غذایی در بیماران مبتلا به ملانوم پیشرفته را که با داروهای بازدارنده های سیستم ایمنی تحت درمان قرار گرفتند، موجب پیشرفت سیستم ایمنی بدن می شود.

لورا بولت (Laura Bolte) پژوهشگر ارشد دانشگاه گرونینگن درباره این موضوع گفته: مهارکننده های ایمنی در درمان انواع مختلف سرطان های پیشرفته کمک بسیاری کرده است.

در این تحقیقات همچنین بیان شده : خوردن غلات کامل و حبوبات احتمال باعث کاهش بروز عوارض جانبی مرتبط با سیستم ایمنی ناشی از داروها مانند کولیت می شود. در مقابل آن، مصرف گوشت قرمز و فرآوری شده با بروز عوارض جانبی مرتبط با سیستم ایمنی همراه است.

دکتر بولت در پایان تصریح کرد: ارتباطی که  پاسخ مهارکننده های ایمنی بدن با رژیم غذایی و میکروبیوم روده دارد بسیار امیدوار کننده می باشد و امید برای درمان های جدید را در آینده به وجود می آورد. این تحقیقات در درمان انواع مختلف تومور از جمله سرطان های گوارشی بسیار گسترش یافته و مسیرهای درمانی امیدوارانه ای را برای گروه های بزرگی از بیماران سرطانی در آینده باز کند.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بهترین راهکارها برای بالا بردن ایمنی بدن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری