مصرف دوگیاه برای بهبود افسردگی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مصرف دوگیاه برای بهبود افسردگی

برخی گیاهان دارویی می‌توانند علائم خستگی مزمن را کاهش دهند.

خستگی مزمن (Chronic fatigue) یکی از اختلالات در طولانی‌مدت است که دارای علائمی از جمله درد ماهیچه‌ای، اختلالات خواب، خستگی و ضعف می باشد و تفاوت آن با خستگی عادی این می باشد که با افزایش میزان خواب یا استراحت از بین نمی‌روند و در طول شبانه روز ادامه دارد.

دو گیاه موثر برای درمان افسردگی و بی خوابی

خستگی مزمن در کل بدن فرد گسترش پیدا می کند و منجر به کاهش فعالیت بدنی، توان و افت عملکرد او می شود و زندگی روزمره او را با اختلال مواجه می‌کند.

برخی از گیاهان دارویی باعث می شوند علائم خستگی مزمن را کاهش یابد؛ دقت کنید که مصرف این گیاهان دارویی حتما باید با مشورت پزشک انجام شود.

جینسینگ سیبری

(Siberian Ginseng) که در چین و روسیه بسیار محبوب است، گیاه قدرتمندی که برای بهبود عملکرد جسمانی، قدرت عضلانی و استقامت مورد استفاده قرار می گیرد.

گل راعی

(Hypericum perforatum) که به نام‌های هوفاریقون، چای کوهی، هزار چشم، داذی رومی، قوریون، علف چای و گل شهناز هم شناخته می‌شود، که  بعنوان دارویی مناسب برای ضد افسردگی در جهان مطرح می شود.

خستگی مزمن با نشانه هایی از جمله بی‌خوابی و افسردگی همراه می باشد و گل راعی، داروی گیاهی قوی جهت درمان این علائم است. همچنین به کاهش اضطراب، افزایش تمرکز و همچنین کاهش درد عضلانی کمک شایانی می‌کند.

به این نکته توجه کنید که افرادی با فشار خون بالا بوده و یا از داروهای ضد افسردگی استفاده می‌کنند، نباید این گیاه را استفاده کنند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مصرف دوگیاه برای بهبود افسردگی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری